W Media4Fun Urbanik będzie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi partnerami i działania PR.
– Powiększenie zespołu jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy. Nowe umowy i projekty nad którymi pracujemy wymagają doświadczonego zespołu o uzupełniających się kompetencjach – mówi Justyna Troszczyńska.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Urbanik od 12 lat pracuje w branży internetowej. Pracował wcześniej m.in. w Grupie Onet, portalu Kodyrabatowe.pl (obecnie Picodi) i Zetha Media.
Media4Fun zajmuje się reprezentacją interesów polskich producentów i dystrybutorów oraz współpracą z nadawcami w kraju i za granicą. Filmy, które reprezentuje są dostępne w największych polskich serwisach VoD oraz stacjach telewizyjnych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]