TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Wysocki dołącza do Centraals

Piotr Wysocki dołącza jako partner do zespołu Centraals, gdzie obejmie stanowisko Communication & Business Development Directora. Wcześniej pracował w Codemedia, TVN Media i Bonnier Business Polska („Puls Biznesu”).
O autorze
1 min czytania 2017-03-22

Jako Communication & Business Development Director Piotr Wysocki będzie odpowiadać w Centraals za zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należeć będzie określanie potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Bezpośrednio przed przejściem do Centraals Wysocki przez 2,5 roku pracował w Codemedia, początkowo jako Business Development Director, a ostatnio jako Marketing & Sales Director. Poprzednio przez pięć lat pracował w TVN Media, gdzie pełnił funkcję menedżera w dziale sprzedaży kanału TVN CNBC (obecnie TVN24 Biznes i Świat), a potem kierował tym działem, współpracując bezpośrednio z marketerami i z domami mediowymi.

Wcześniej Wysocki przez dziewięć lat pracował w dziale reklamy Bonnier Business Polska (wydawcy „Pulsu Biznesu”), m.in. jako Head of Sales Group. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

Centraals to nowo powstała firma konsultingowo-technologiczna, założona przez Sławomira Kornickiego i Łucję Gdalę (wcześniej byli m.in. współzałożycielami domu mediowego Codemedia), która będzie działać na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu. Centraals oferuje marketerom unikatowe połączenie kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu i mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Usługi Centraals mają na celu m.in. zintegrowanie wszelkich danych posiadanych przez marketera o użytkowniku, tak by móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do jego potrzeb i wymagań przekaz (a w efekcie – uzyskać poprawę tzw. Customer Experience).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj