Jako Communication & Business Development Director Piotr Wysocki będzie odpowiadać w Centraals za zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należeć będzie określanie potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Bezpośrednio przed przejściem do Centraals Wysocki przez 2,5 roku pracował w Codemedia, początkowo jako Business Development Director, a ostatnio jako Marketing & Sales Director. Poprzednio przez pięć lat pracował w TVN Media, gdzie pełnił funkcję menedżera w dziale sprzedaży kanału TVN CNBC (obecnie TVN24 Biznes i Świat), a potem kierował tym działem, współpracując bezpośrednio z marketerami i z domami mediowymi.
Zobacz również
Wcześniej Wysocki przez dziewięć lat pracował w dziale reklamy Bonnier Business Polska (wydawcy „Pulsu Biznesu”), m.in. jako Head of Sales Group. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.
Centraals to nowo powstała firma konsultingowo-technologiczna, założona przez Sławomira Kornickiego i Łucję Gdalę (wcześniej byli m.in. współzałożycielami domu mediowego Codemedia), która będzie działać na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu. Centraals oferuje marketerom unikatowe połączenie kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu i mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Usługi Centraals mają na celu m.in. zintegrowanie wszelkich danych posiadanych przez marketera o użytkowniku, tak by móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do jego potrzeb i wymagań przekaz (a w efekcie – uzyskać poprawę tzw. Customer Experience).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]