Poprzednio w VMLY&R jako creative group heads kierowali zespołem odpowiedzialnym za obsługę T-mobile. Wcześniej w tej samej agencji jako seniorski team pracowali między innymi dla: EB, Tic-Tac (także globalnie), Orange, Żywiec Zdrój, Samsung, Aviva, PZU i H&M.
Tomasz i Piotr to kreatywni z wieloletnim doświadczeniem, a ich prace zdobywały nagrody w konkursach KTR, Innovation, Effie i Kreatura.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja Przestrzeń zapowiada już wkrótce kolejne rekrutacje i dalsze wzmacnianie zasobów kreatywnych. – Kreatywni doświadczeni w budowaniu marek w różnych punktach styku, z silnym zapleczem strategicznym to jeden z kluczowych elementów budowy holistycznych kompetencji agencji – mówi Igor Zajda, współzałożyciel Przestrzeni.