Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Pismo. Magazyn opinii publikuje reportaż „Czy wiesz, jak kwitnie len?”

O autorze
1 min czytania 2021-07-21

Redakcja Pismo. Magazyn opinii zabrała głos, zaniepokojona pogłębiającym się kryzysem klimatycznym oraz stanem jakości powietrza w Polsce. Bohaterkami reportażu Magdaleny Kicińskiej i Macieja Moskwy są kobiety – będące często cichymi świadkami historii, pozostającymi w cieniu wielkomiejskiej narracji, także w obszarze ekologii i reagowania na efekty katastrofy klimatycznej. Ich portrety można także oglądać na nośnikach reklamowych warszawskiej spółki Warexpo. 


Autorzy reportażu „Czy wiesz, jak kwitnie len?”, który ukazał się w najnowszym, lipcowym numerze magazynu Pismo, jako część projektu „Krok za naturą”, odwiedzili 10 miejscowości w Małopolsce, w których wskaźniki jakości powietrza są najgorsze w kraju. Wśród bohaterek projektu są lokalne liderki: sołtyski, działaczki stowarzyszeń i kół gospodyń wiejskich. Zajmują się pielęgnowaniem kultury i tradycji wsi, folklorem, rękodziełem, dziedzictwem kulinarnym, ludowym śpiewem, tańcem. Nie zamykają się jednak w przeszłości, wiele ich działań to reakcja na wielką zmianę zachodzącą obecnie na polskiej wsi, która obejmuje 93 procent terenu całego kraju. Choć ogromna i przeobrażająca całe społeczeństwo, wciąż nie jest tematem podejmowanym w głównym nurcie debaty publicznej. Rzadko też opowiadają o niej sami zainteresowani, a jeszcze rzadziej – mieszkanki wsi.

– O kryzysie klimatycznym musimy mówić, wykorzystując rozmaite narzędzia, także reklamę outdoorową, która jest demokratyczna, angażująca, bliska mieszkańcom i mieszkankom. Cieszymy się, że nasze medium, dzięki szerokiemu dotarciu do odbiorów, jest skuteczną formą walki o zmianę na lepsze – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej w Warexpo. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portrety rozmówczyń można podziwiać na spektakularnych LED space Warexpo – ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra oraz na sieci nośników smart citylight na Krakowskim Przedmieściu i na ul. Chmielnej. Współpraca partnerska pomiędzy magazynem Pismo a Warexpo trwa od kilku lat. Pierwszą wspólną realizacją był cykl reportaży Filipa Springera. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing