AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kobiecy klub siatkarski, od kilku sezonów grający w kobiecej ekstralidze, funkcjonującej pod nazwą Liga Siatkówki Kobiet (wcześniej – Orlen Liga).
Piwo #Hutnicze DNA będzie miało status oficjalnego piwa kibiców tego klubu. Nazwa nawiązuje do Celsa Huta Ostrowiec, największego lokalnego zakładu, który jest jednym z głównych sponsorów klubu.
Zobacz również
Klub będzie zajmował się dystrybucją tego piwa w województwie świętokrzyskim.
Piwo #Hutnicze DNA to piwo jasne, pasteryzowane, o zawartości alkoholu na poziomie 4,7% (i 10 blg). Warzone jest w oparciu o 2 rodzaje chmieli: Marynka i Lubelski. Na etykiecie dominują hutnicze akcenty i oficjalny herb KSZO Ostrowiec.
Wcześniej podobnego rodzaju współpracę Browar Pilsweizer nawiązał z klubem Sandecja Nowy Sącz, dla którego od ponad dwóch lat produkuje piwo Biało-Czarne i klubem Czarni Jasło, dla którego od roku produkuje piwo Black&White.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Jesteśmy regionalnym browarem spod Nowego Sącza, dlatego w naturalny sposób pierwszy klub, z którym w ten sposób współpracowaliśmy, to była Sandecja Nowy Sącz. A ponieważ pomysł z piwem Biało-Czarnym dla Sandecji a następnie z piwem Black&White dla klubu Czarni Jasło, również z naszego regionu, świetnie się sprawdziły, to byliśmy jak najbardziej otwarci na ewentualny kolejny tego typu projekt. I stąd właśnie obecnie startująca współpraca z KSZO Ostrowiec – mówi Andrej Chovanec. dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing