Pixel Box wprowadza nowe narzędzie dla promocji marek

Pod koniec 2016 r. miesięczna liczba odsłon tzw. unboxingów kultowego pudełka subskrypcyjnego Pixel Box przekroczyła milion miesięcznie. Dzięki temu pierwsze polskie pudełko-niespodzianka dla geeków zyskało wartość narzędzia promocyjnego dla innych marek.
O autorze
2 min czytania 2017-02-09

Sukces pomysłu na promowanie Pixel Box natchnął właściciela firmy do stworzenia na tej bazie skutecznego i relatywnie taniego narzędzia promocji dla innych brandów. Mechanizm jest bardzo prosty. Głównym nośnikiem informacji na temat „pudełek” są media społecznościowe, a w szczególności blisko setka youtuberów. Ich działanie sprowadza się do comiesięcznego „unboxinngu”, czyli zaprezentowania swoim odbiorcom w formie krótkich filmików zawartości przesyłki. Dzięki temu filmy prezentujące najnowszy Pixel Box ogląda aż milion osób miesięcznie. Skala i specyfika ich odbiorców – miłośników gier komputerowych, filmów i seriali, sprawia, że Pixel Box stał się atrakcyjnym narzędziem do promowania także innych marek. przekąsek, słodyczy, napojów, czy wydarzeń rozrywkowych. Widzowie kanałów youtubowych poświęconych tematyce gier są bowiem łakomym kąskiem dla producentów przekąsek, napojów, słodyczy i wielu innych kategorii produktowych.

Pixel Box ma już za sobą pierwsze realizacje dla swoich klientów. Tę formę promocji postanowił wykorzystać producent największego show iluzji w Polsce – Iluzjoniści. Pierwsze starcie. W okresie promocji wydarzenia subskrybenci Pixel Box w ramach standardowej przesyłki otrzymali bezpłatne zaproszenie na show o wartości 120 zł. – Iluzjoniści to nowa marka na rynku polskiej rozrywki. Pixel Box był jednym z narzędzi, które pomogło nam zbudować jej rozpoznawalność. W ciągu dwóch tygodni, dzięki temu narzędziu,  około milion osób usłyszało o naszym wydarzeniu. Działania te przełożyły się na odwiedziny naszej strony internetowej, która była głównym nośnikiem informacji i jednocześnie kanałem sprzedażowym – mówi Tomasz Kamyk, szef projektu Iluzjoniści.

Kolejnymi firmami, które podjęły współpracę był np. LifeTube organizujący Organge Video Fest by Lifetube, FantasyExpo – przy projekcie ESPORTNOW oraz producent drukarek MonkeyFab.

Tą formą dotarcia interesują się kolejne marki – przede wszystkim takie, które kierują swoją ofertę do młodych odbiorców. Obecnie prowadzone są rozmowy z jednym z banków, z telekomem, z marką słodyczy oraz z firmą odzieżową. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pixel Box to pierwsze polskie pudełko subskrypcyjne, zawierające licencjonowane gadżety z filmów, seriali i gier komputerowych. Start-up rozpoczął swoją działalność niespełna 9 miesięcy temu i dotąd pozyskał aż 1000 subskrybentów! W ramach subskrypcji (np. rocznej lub miesięcznej) zamawiający, między 13, a 20 dniem każdego miesiąca, otrzymuje przesyłkę – eleganckie pudełko Pixel Box zawierające zestaw gadżetów korespondujący z tematem danego miesiąca, np. Horror, Fantasy, czy Versus. Wszystkie produkty wchodzące w skład Pixel Box są licencjonowane, zaś ich wartość przekracza koszt zakupu – wartość gadżetów w jednym pudełku przekracza 200 zł, zaś cena subskrypcji wynosi od 99-119 zł – w zależności od okresu subskrypcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing