Pizza Hut stawia na klimaty retro – sieć pizzerii postanowiła wrócić do swojego starego logotypu, którego używała w latach 1967-1999. Nowoczesny znak graficzny, przedstawiający nazwę firmy i biały kapelusz w czerwonym kole, zostanie zastąpiony prostszą i bardziej starodawną formą. To pierwsze logo natomiast nadal będzie wykorzystywane na witrynach lokali.
Tym samym Pizza Hut nawiązuje do swojego dziedzictwa i czasów świetności, kiedy to jeszcze dominowała na rynku pizzerii.
Zobacz również
Wprowadzenie nowego/starego logotypu promuje również kampania telewizyjna.
Czym jest logo, a czym logotyp? Co charakteryzuje dobre logo? Jakie ono powinno być? Co przekazywać? Jak wiązać się z marką i jej przekazem?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z nową kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.