Nietypowa współpraca między Pizza Hut Hong Kong, a marką IKEA rozpoczęła się od publikacji specjalnego wpisu na facebookowym profilu sieci restauracyjnej – przedstawiał on zdjęcie dostarczyciela pizzy, który uciął sobie drzemkę w sklepie szwedzkiej firmy.
Kolejnym etapem było wprowadzenie przez Pizzę Hut do swojej oferty pizzy ze słynnymi klopsikami marki IKEA. Z kolei w marketach szwedzkiej sieci pojawiły się nowe, okrągłe stoliki, które zostały stworzone po to, by pomieścić popularną włoską potrawę. Co ciekawe, sprzedawane są one w pudełkach przypominających te od pizzy ;).
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Hong Kong.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W ramach sponsoringu nad NFL Pizza Hut wprowadziła nowe opakowania na pizzę, które służyły jako plansza do gry, gdy połączy się je z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Pizza Hut ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. W 2017 roku marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działała jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę.
PS3
Przedstawiciele sieci IKEA zapowiedzieli, że już wkrótce w europejskich restauracjach marki pojawią się całkowicie nowe, bezmięsne klopsiki – co ciekawe, mają one mieć taką samą teksturę, a także smak, jak te tradycyjne.