Głównymi kryteriami wyboru lokali w Top Takeaway były: jakość, popularność danej restauracji oraz liczba pozytywnie zrealizowanych zamówień. Celem rankingu jest wyróżnienie najbardziej docenianych przez klientów restauracji oferujących zamawianie jedzenia online.
Tegoroczny ranking jest trzecią edycją akcji i obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. Partnerem medialnym Top Takeaway jest portal naszemiasto.pl, dzięki czemu lokale zostaną też poddane bezpośredniej ocenie użytkowników. Polska została podzielona na kilkanaście regionów, do których przyporządkowano od kilku do ponad dwudziestu różnych restauracji. Czytelnicy otrzymują szansę wyboru najlepszych restauracji, poprzez oddawanie na nie swoich głosów w plebiscycie na łamach serwisu naszemiasto.pl.
Zobacz również
Głosować będzie można przez trzy tygodnie. Użytkownicy wyłonią trzy, ich zdaniem, najlepsze
w danym regionie restauracje z dowozem. Następnie z każdego z regionów restauracje, które zajmą kolejno trzy pierwsze miejsca, przejdą do walki ogólnopolskiej o miano Najlepszej Restauracji z dowozem w Polsce.
Na dedykowanej Landing Page użytkownicy znajdą wszystkie nominowane restauracje oraz poznają więcej szczegółów o zasadach ich wyboru. Zestawienie Top Takeaway promowane będzie także przez kanały marketingowe PizzaPortal.pl, w tym newslettery i social media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing