W filmiku opublikowanym na stronie WWW marki można zobaczyć, jak zachowuje się pizza podczas transportu po dziurawej drodze. „Paving for pizza” to akcja łatania dziur w drodze, dzięki której wzrośnie jakość dostarczanych pizz. To nie żart. Domino’s chwali się, że w jednym z miast w ciągu dziesięciu godzin załatano 40 dziur. Klienci sami mogą wskazać drogę, która najbardziej potrzebuje pomocy.
PS Pizza Hut Parka
Zobacz również
Pizza Hut również ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. Podczas zeszłorocznej zimy, marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działa jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę.
PS2 Jacquard™ by Google
Google też nie próżnuje. W ramach współpracy z Levi’s stworzyło Commuter Trucker – kurtkę zaprojektowaną w głównej mierze z myślą o rowerzystach. Wyposażono ją w coś na podobieństwo prostego i łatwo dostępnego interfejsu do sterowania naszym smartfonem w trakcie jazdy na rowerze. Jak wygląda kurtka?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS3 Brand24 – PizzaPatrol
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przypominamy akcje realizowaną przez agencję hyperCREW i Brand24 dla sieci pizzerii Da Grasso. Pomysł na Pizza Patrol błyskawicznie reagujący na potrzeby głodnych internautów okazał się strzałem w dziesiątkę. Potwierdził jak ważnym elementem w social media jest zaskoczenie.