Pizzeria Domino’s remontuje drogi, by pizza w idealnym stanie dotarła do klientów

Pizzeria Domino’s remontuje drogi, by pizza w idealnym stanie dotarła do klientów
„Paving for pizza" to jedna z najbardziej niestandardowych akcji promocyjnych, jakie mogliśmy zaobserwować w ostatnim czasie. Sieć Domino's Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów.
O autorze
1 min czytania 2018-06-13

W filmiku opublikowanym na stronie WWW marki można zobaczyć, jak zachowuje się pizza podczas transportu po dziurawej drodze. „Paving for pizza” to akcja łatania dziur w drodze, dzięki której wzrośnie jakość dostarczanych pizz. To nie żart. Domino’s chwali się, że w jednym z miast w ciągu dziesięciu godzin załatano 40 dziur. Klienci sami mogą wskazać drogę, która najbardziej potrzebuje pomocy. 

PS Pizza Hut Parka

Pizza Hut również ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. Podczas zeszłorocznej zimy, marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działa jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę.

PS2 Jacquard™ by Google

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Google też nie próżnuje. W ramach współpracy z Levi’s stworzyło Commuter Trucker – kurtkę zaprojektowaną w głównej mierze z myślą o rowerzystach. Wyposażono ją w coś na podobieństwo prostego i łatwo dostępnego interfejsu do sterowania naszym smartfonem w trakcie jazdy na rowerze. Jak wygląda kurtka?

PS3 Brand24 – PizzaPatrol 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przypominamy akcje realizowaną przez agencję hyperCREW i Brand24 dla sieci pizzerii Da Grasso. Pomysł na Pizza Patrol błyskawicznie reagujący na potrzeby głodnych internautów okazał się strzałem w dziesiątkę. Potwierdził jak ważnym elementem w social media jest zaskoczenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się