Udział w letnich festiwalach muzycznych to nie tylko doskonała zabawa, ale także nie lada wydatek. Do ceny biletów i noclegu trzeba też oczywiście doliczyć koszt wyżywienia. Sieć pizzerii Papa John’s postanowiła pochylić się nad tym tematem i przeprowadziła badania na grupie tysiąca dorosłych festiwalowiczów.
Okazało się, że każdy z nich wyda średnio 42 funty dziennie tylko na jedzenie. Co ciekawe, wśród ankietowanych najczęściej wybieranym daniem była pizza (23%), a następnie dania kuchni chińskie (19%) i ryba z frytkami (17%). I tak narodził się pomysł na pofestiwalową akcję sieci Papa John’s.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Ponieważ ludzie wydali tak dużo pieniędzy na festiwalu w ten weekend, pomyśleliśmy, że zaoszczędzimy im kilka funtów, dając im możliwość otrzymania za darmo pysznej „pizzy regeneracyjnej” – tłumaczą przedstawiciele Papa John’s.
W związku z tym w poniedziałek, 1 lipca br., uczestnicy festiwalu w Glastonbury, którzy mieli przy sobie opaskę uprawniającą do udziału w imprezie, mogli wymienić ją na bezpłatną pizzę w jednym z lokali w całym kraju.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Według danych, jedna czwarta uczestników festiwali w wieku 25-44 lat nie zdejmuje opaski przez co najmniej miesiąc po wydarzeniu. Celem akcji jest zachęcenie ich, aby zrobili to przez Bożym Narodzeniem żartują przedstawiciele Papa John’s.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia Papa John’s
PS Dlaczego Polacy jeżdżą na festiwale muzyczne? [BADANIE]
Serwis Biletyna.pl przeprowadził badanie dotyczące udziału Polaków w festiwalach muzycznych. Jak się okazuje, duże imprezy cieszą się podobną popularnością, co lokalne wydarzenia.