PKN ORLEN ruszył z kampanią wizerunkową „Razem napędzamy Polskę”

​PKN ORLEN to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej Koncernu. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara – Jan A.P. Kaczmarek.
O autorze
1 min czytania 2018-10-01

W kampanii „Razem napędzamy Polskę” uwaga skupiona jest na szerokim zakresie działalności PKN ORLEN ukazanej z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których ORLEN wspiera jako mecenas kultury i sportu. Oni wszyscy przyczyniają się do wzmacniania rynkowej wartości firmy.

– Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN ORLEN. To ukazanie, że najważniejszą wartością spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy ORLEN – korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83% naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem ORLENu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę. – powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN.

– ORLEN jest jedną z najważniejszych polskich marek i sam ten fakt sprawia, że byłem zainteresowany, aby napisać coś, co jest w harmonii z jej rangą, aspiracjami i kierunkiem rozwoju. Później, gdy już zobaczyłem materiały, tym bardziej było mi miło, bo zostały świetnie nakręcone i w efekcie powstała reklama, która inspiruje. Ja reaguję na projekty wyjątkowe i ORLENowska reklama, ze względu na rangę tej firmy i jej popularność, a także na jakość przygotowania tego materiału, była dla mnie interesującym wyzwaniem. – powiedział autor muzyki do filmu, Jan AP Kaczmarek.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja GREY, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing