Sklep online koncernu PKN Orlen przeszedł odświeżenie, a także poszerzył swoją ofertę. Klienci mają teraz jeszcze większy wybór – na stronie sklepu online znajdziemy 6 kategorii produktowych: motoryzacja; elektronika; sport, moda i turystyka; sprzęt AGD; dom i ogród oraz fundacja Orlen.
Na stronie od razy zobaczymy proponowane produkty: m.in. smartfony, komputery, drony, sprzęt dla majsterkowiczów, a nawet ekologiczne gadżety. Wszystkie zamówienia można odbierać poprzez Orlen Paczkę.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Produkty z oferty fundacji możliwe są do zamówienia wyłącznie z wykorzystaniem punktów VITAY. Klienci mają możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów VITAY do obniżenia wartości koszyka.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przypominamy, że Orlen w przeszłości posiadał już własny sklep internetowy. Platforma online wystartowała w 2011 r. i pozwalała klientom na kupowanie gadżetów związanych z zespołami rajdowymi Verva Racing Team i Orlen Team. W sklepie internetowym Orlenu sprzedawano jednak także artykuły sprzęt turystyczny, RTV i AGD oraz zabawki dla dzieci. E-sklep zakończył swoją działalność w 2015 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing