PKN ORLEN wprowadza do sprzedaży na stacjach produkty wegetariańskie

​PKN ORLEN rozszerza swoją ofertę gastronomiczną na stacjach o linię produktów dedykowaną dla wegan i wegetarian. Nowe produkty przygotowane będą na bazie polskich, lokalnych produktów: świeżych warzyw, składników roślinnych i naturalnych przypraw, wzbogaconych o pyszne pachnące pieczywo.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Oferta dostępna w Stop Cafe na stacjach ORLEN jest odpowiedzią firmy na rynkowe trendy żywieniowe. Coraz częściej klienci poszukują produktów, które nie zawierają żadnych surowców pochodzenia zwierzęcego, a przy tym stanowią smaczny i wartościowy posiłek. Dlatego PKN ORLEN podjął decyzję o wprowadzeniu tej linii produktów do oferty gastronomicznej. Wszystkie produkty dla wegan i wegetarian dostępne są na stacjach ORLEN w promocyjnych cenach.

– Obserwujemy trendy, analizujemy potrzeby klientów i wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym konsumentem, który często wybiera dobre polskie produkty. Stąd nasza oferta dedykowana dla wegan i wegetarian, którą stworzyliśmy na bazie wyselekcjonowanych produktów od polskich dostawców – mówi Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN.

Receptura wszystkich produktów została przygotowana wyłącznie dla PKN ORLEN i nie jest dostępna w innych sieciach. Wśród nowych smaków będzie można odnaleźć m. in. hot doga z parówką wegańską przygotowaną na bazie olejów roślinnych, białka z grochu oraz białka z ziemniaków, kajzerkę rumsztyk vege stworzoną w oparciu o świeże warzywa, kaszę kuskus i jaglaną, pestki dyni i słonecznika oraz mąkę kukurydzianą i przyprawy. Na amatorów sycących przekąsek czeka wrap falafel – wyjątkowe połączenie świeżych warzyw oraz kotlecika z ciecierzycy, groszku oraz przypraw takich jak kolendra, czosnek, mięta, kmin rzymski oraz kultowa bułka z pieczarkami, podawana z pieca. Całość oferty dopełniają wyśmienite świeże soki owocowe oraz owocowo – warzywne wyciskane na miejscu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj