TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKO Bank Polski z tytułem Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej

PKO Bank Polski z tytułem Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej
W Polsce status Certyfikowanego Partnera Google ma 600 firm. PKO Bank Polski jest jedynym bankiem w tym gronie. Na całym świecie tylko kilku przedstawicieli sektora bankowego otrzymało ten tytuł.
O autorze
1 min czytania 2024-02-29

PKO Bank Polski w lutym 2024 r. otrzymał tytuł Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej. Doceniono efektywność sprzedaży w kanałach zdalnych banku oraz wsparcia oddziałów w pozyskiwaniu klientów.

Kanał internetowy z każdym rokiem umacnia swoją rolę jako katalizatora przychodów banku – w 2023 r. PKO Bank Polski skutecznie konwertował pozyskiwane w ten sposób leady na sprzedaż pożyczek gotówkowych.

– Partnerstwo z Google to kolejny milowy krok na drodze do naszego celu. A ten jest jasny: jeszcze mocniej zintegrować skuteczność naszych działań z unikalnymi potrzebami naszych klientów – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.

Program Certyfikowanych Partnerów Google działa od 2013 roku. To prestiżowe wyróżnienie dla agencji i firm, które przewodzą swoim branżom pod względem efektywności i jakości marketingu internetowego oraz kampanii w Google. Wymagania Google wobec certyfikowanych agencji reklamowych są bardzo rygorystyczne. W Polsce ten status ma 600 firm, a PKO Bank Polski jest jedynym bankiem w tym gronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w programie wymaga przede wszystkim głębokiej znajomości systemu reklamowego i skuteczności kampanii Google Ads na poziomie przynajmniej 70%. PKO Bank Polski podniósł wynik jakościowy do co najmniej 92%, a niektóre kampanie miały nawet 100% efektywności.

Dane własne stają się nowym świętym Graalem w naszej branży. To pokłosie likwidacji plików cookie stron trzecich (3rd party cookies). PKO Bank Polski przygotował się na tę zmianę – dzięki konsekwentnej budowie własnej bazy w zasięgu bank dociera regularnie do ponad 5 mln użytkowników Google, Facebooka i Instagrama. Synergia oraz współpraca w realizacji kampanii wewnętrznych i zewnętrznych bezpośrednio przekłada się na sukces działań sprzedażowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe PKO Banku Polskiego

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się