PKO Bank Polski w lutym 2024 r. otrzymał tytuł Certyfikowanego Partnera Google w zakresie reklamy internetowej. Doceniono efektywność sprzedaży w kanałach zdalnych banku oraz wsparcia oddziałów w pozyskiwaniu klientów.
Kanał internetowy z każdym rokiem umacnia swoją rolę jako katalizatora przychodów banku – w 2023 r. PKO Bank Polski skutecznie konwertował pozyskiwane w ten sposób leady na sprzedaż pożyczek gotówkowych.
Zobacz również
– Partnerstwo z Google to kolejny milowy krok na drodze do naszego celu. A ten jest jasny: jeszcze mocniej zintegrować skuteczność naszych działań z unikalnymi potrzebami naszych klientów – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.
Program Certyfikowanych Partnerów Google działa od 2013 roku. To prestiżowe wyróżnienie dla agencji i firm, które przewodzą swoim branżom pod względem efektywności i jakości marketingu internetowego oraz kampanii w Google. Wymagania Google wobec certyfikowanych agencji reklamowych są bardzo rygorystyczne. W Polsce ten status ma 600 firm, a PKO Bank Polski jest jedynym bankiem w tym gronie.
Udział w programie wymaga przede wszystkim głębokiej znajomości systemu reklamowego i skuteczności kampanii Google Ads na poziomie przynajmniej 70%. PKO Bank Polski podniósł wynik jakościowy do co najmniej 92%, a niektóre kampanie miały nawet 100% efektywności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dane własne stają się nowym świętym Graalem w naszej branży. To pokłosie likwidacji plików cookie stron trzecich (3rd party cookies). PKO Bank Polski przygotował się na tę zmianę – dzięki konsekwentnej budowie własnej bazy w zasięgu bank dociera regularnie do ponad 5 mln użytkowników Google, Facebooka i Instagrama. Synergia oraz współpraca w realizacji kampanii wewnętrznych i zewnętrznych bezpośrednio przekłada się na sukces działań sprzedażowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiały prasowe PKO Banku Polskiego