O kampanii promującej podróżowanie pociągiem zgodnie z zasadami savoir-vivre opowie uczestnikom wydarzenia Adam Jarczyński, ekspert akcji, autor bloga dobremaniery24.pl.
Tematem przewodnim ekspozycji przewoźnika będzie Strefa Ciszy – usługa funkcjonująca od 2 lat w pociągach Pendolino. To dzięki niej osoby, które w czasie podróży pociągiem chcą odpocząć czy poczytać książkę w spokoju, mają taką możliwość. PKP intercity jako pierwszy przewoźnik w kraju wprowadził usługę Strefy Ciszy. Cieszy się ona dużą popularnością wśród podróżnych. Na stoisku przewoźnika pojawi się replika fragmentu 7 członu Pendolino, w którym odwiedzający będą mieli okazję się zrelaksować.
Zobacz również
Przejazd w Strefie Ciszy to świadomy wybór określonego stylu podróżowania – taktownego, uwzględniającego nie tylko siebie, ale współpasażerów. Jak pokazują badania przeprowadzone przez PKP Intercity, temat kulturalnego podróżowania powinien być obecny w przestrzeni publicznej. Aż 99% badanych* podkreśliło, że promowanie zasad savoir-vivre jest potrzebne i powinno być kontynuowane.
Udział w See Bloggers traktujemy jako doskonałą okazję do rozmowy z blogerami i infulencerami na temat taktownego podróżowania koleją – podsumował Adam Jarczyński, ekspert akcji Strefa Kulturalnego Podróżowania.
W czasie pierwszego dnia wydarzenia odbędzie się również wykład pt. Jak taktownie reagować na nietakt, czyli o kulturalnym podróżowaniu Adam Jarczyński. Opowie on o tym co robić, a czego unikać, aby podróż środkami transportu zbiorowego była przyjemna dla wszystkich. Wykład z elementami warsztatowymi będzie doskonałą okazją do rozmowy z ekspertem ds. savoir-vivre, twórcą bloga dobremaniery24.pl oraz założycielem Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety.
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
See Bloggers Łódź to największy festiwal dla twórców internetowych w Polsce. Dotychczas odbyło się 5 edycji imprezy. Tegoroczna odsłona odbędzie się w Łodzi. Głównym celem wydarzenia jest integracja i edukacja środowiska influencerów. Organizatorzy przewidują, że weźmie w nim udział 2000 uczestników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing