W telewizji śniadaniowej powstaje cykl pt. Podróże z Gwiazdami. W obu audycjach przewoźnik będzie lokować swoje produkty. Współpraca potrwa od lipca do września.
Z inicjatywy przewoźnika powstał dedykowany podróżom cykl pt. Podróże z Gwiazdami, który będzie emitowany w ramach wakacyjnych wydań Pytania na Śniadanie. Sławne osoby m.in. Tomasz Ciachorowski, Monika Mazur, Tomasz Rożek, Ada Fijał, Anita Sokołowska, Beata Chmielowska-Olech i Julia Wróblewska wybiorą się składami PKP Intercity w różne części Polski. Prezentować będą zalety podróży pociągami oraz walory turystyczne miast, przez które przejeżdżają. Gwiazdy, podczas swoich wojaży, odwiedzą Iławę, Łebę, Augustów, Bielsko-Białą, Wisłę, Toruń, Wałbrzych oraz Międzyzdroje. W cyklu, oprócz pociągów, pokazywane będą nowoczesne dworce oraz restauracje WARS.
Zobacz również
Podróże z Gwiazdami pojawiać się będą w Pytaniu na Śniadanie co tydzień. Każdy odcinek zostanie podzielony na dwie części. Ich emisja planowana jest w piątki ok. 10:25 oraz w soboty między 8:00 a 8:30. Pierwsza odsłona cyklu została wyemitowana w piątek 8 lipca, a ostatnia pojawi się na antenie 27 sierpnia. Cykl wsparty jest także kampanią sponsoringową, zawierającą elementy brandingu PKP Intercity.
Dodatkowo, we wrześniu wraz ze startem jesiennej ramówki TVP2, produkty PKP Intercity pojawią się w programie The Voice of Poland.
Współpraca przy tych programach ma na celu wskazanie walorów podróży pociągiem. Chcemy pokazać pasażerom, że mogą skorzystać z wielu udogodnień w nowoczesnych składach m. in. w niedawno kupionych przez naszą spółkę pojazdach Flirt3 oraz PesaDART czy Pendolino. Pociąg to świetna alternatywa dla podróży samochodem, która daje możliwość dojechania w różne zakątki Polski – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor marketingu PKP Intercity.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za produkcję materiałów do cyklu Podróże z Gwiazdami oraz Voice of Poland odpowiada TVP2. Współpraca przy obu produkcjach potrwa od lipca do września.
Słuchaj podcastu NowyMarketing