PKP Intercity promuje się w PnŚ oraz VoP w TVP2

PKP Intercity rozpoczęło współpracę z TVP2. Przewoźnik pojawiać się będzie w sztandarowych programach stacji - od 8 lipca w Pytaniu na Śniadanie, a od 3 września w VII edycji The Voice of Poland.
O autorze
1 min czytania 2016-07-11

W telewizji śniadaniowej powstaje cykl pt. Podróże z Gwiazdami. W obu audycjach przewoźnik będzie lokować swoje produkty. Współpraca potrwa od lipca do września.

Z inicjatywy przewoźnika powstał dedykowany podróżom cykl pt. Podróże z Gwiazdami, który będzie emitowany w ramach wakacyjnych wydań Pytania na Śniadanie. Sławne osoby m.in. Tomasz Ciachorowski, Monika Mazur, Tomasz Rożek, Ada Fijał, Anita Sokołowska, Beata Chmielowska-Olech i Julia Wróblewska wybiorą się składami PKP Intercity w różne części Polski. Prezentować będą zalety podróży pociągami oraz walory turystyczne miast, przez które przejeżdżają. Gwiazdy, podczas swoich wojaży, odwiedzą Iławę, Łebę, Augustów, Bielsko-Białą, Wisłę, Toruń, Wałbrzych oraz Międzyzdroje. W cyklu, oprócz pociągów, pokazywane będą nowoczesne dworce oraz restauracje WARS.  

Podróże z Gwiazdami pojawiać się będą w Pytaniu na Śniadanie co tydzień. Każdy odcinek zostanie podzielony na dwie części.  Ich emisja planowana jest w piątki ok. 10:25 oraz w soboty między 8:00 a 8:30. Pierwsza odsłona cyklu została wyemitowana w piątek 8 lipca, a ostatnia pojawi się na antenie 27 sierpnia. Cykl wsparty jest także kampanią sponsoringową, zawierającą elementy brandingu PKP Intercity.

Dodatkowo, we wrześniu wraz ze startem jesiennej ramówki TVP2, produkty PKP Intercity pojawią się w programie The Voice of Poland. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca przy tych programach ma na celu wskazanie walorów podróży pociągiem. Chcemy pokazać pasażerom, że mogą skorzystać z wielu udogodnień w nowoczesnych składach m. in. w niedawno kupionych przez naszą spółkę pojazdach Flirt3 oraz PesaDART czy Pendolino. Pociąg to świetna alternatywa dla podróży samochodem, która daje możliwość dojechania w różne zakątki Polski – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor marketingu PKP Intercity.  

Za produkcję materiałów do cyklu Podróże z Gwiazdami oraz Voice of Poland odpowiada TVP2. Współpraca przy obu produkcjach potrwa od lipca do września.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się