Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

PKP Intercity wypowiada umowę sponsorską Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu

PKP Intercity wypowiada umowę sponsorską Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu
Zawarta 16 sierpnia 2023 r. umowa sponsorska, która docelowo miała obowiązywać w latach 2023 – 2027 pomiędzy PKP Intercity a Polskim Komitetem Olimpijskim przestaje obowiązywać z dniem 10 września br. PKP Intercity wypowiedziało tę współpracę ze skutkiem natychmiastowym.
O autorze
1 min czytania 2024-09-10

W ramach umowy sponsorskiej, która miała obowiązywać w latach 2023-2027, PKP Intercity otrzymało prawa do używania tytułów, m.in.: „Sponsora Olimpijskiej Reprezentacji Polski na Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024”, „Sponsora Młodzieżowej Reprezentacji Polski na Zimowe Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie Gangwon 2024”, „Sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego” oraz „Sponsora Polskiego Ruchu Olimpijskiego”.

Z dniem 10 września PKP Intercity wypowiedziało umowę z Polskim Komitetem Olimpijskim ze skutkiem natychmiastowym. Jako powód wypowiedzenia umowy przewoźnik wskazuje przede wszystkim utratę zaufania do Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) wynikającą z istotnych z punktu widzenia PKP Intercity okoliczności.

Brak realizacji wszystkich świadczeń wskazanych w umowie sponsorskiej dla PKP Intercity przez PKOl spowodował dla PKP Intercity straty marketingowe.

Ponadto w drugim półroczu obowiązywania umowy, zasadnicza część świadczeń miała zostać zrealizowana w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich. Jednak ich zakończenie stało się początkiem kontrowersji wokół działaczy PKOI w przestrzeni medialnej, która z kolei godzi w budowany przez lata wizerunek medialny PKP Intercity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Santa Lucia, Samsung i Victory Selfie, NBC i Snoop Dogg, Eurosport i Podsiadło – marketingowi zwycięzcy i przegrani IO 2024 [OPINIE]