Wysoko pozycjonowana w Internecie wyszukiwarka pkt.pl zapewnia przedsiębiorcom skuteczne dotarcie do kilkumilionowej atrakcyjnej dla firm grupy konsumentów. Użytkownicy pkt.pl to osoby poszukujące aktualnych i kompletnych informacji o produktach i usługach, prowadzące aktywny tryb życia, otwarte na nowości, ceniące sobie czas i szybkość dotarcia do informacji niezbędnych w życiu prywatnym i zawodowym.
„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oraz użytkowników odnowiliśmy wyszukiwarkę pkt.pl tak, aby jeszcze efektywniej łączyć firmy i ich potencjalnych klientów. Zmiany obejmują zarówno warstwę wizualną ze szczególnym uwzględnieniem ergonomii, jak również algorytm wyszukiwarki pozwalający na trafniejsze dopasowanie wyniku wyszukiwania do zapytania” – mówi Joanna Misiak, Członek Zarządu ds. Operacyjnych.
Zobacz również
Użytkownicy zwrócą uwagę przede wszystkim na znacznie przyspieszone ładowanie się wyników wyszukiwania, nowoczesny design a także uproszczony sposób szukania informacji, np. poprzez wprowadzenie podpowiedzi lokalizacji, filtrowanie według trafności wyniku, odległości czy też oceny. Bardzo ważną funkcją pomagającą podjąć użytkownikowi decyzję o zakupie są recenzje, którymi może podzielić się każdy klient dokonujący zakupu w danej firmie.
Firmy natomiast będą bardziej zainteresowane efektywnościowymi aspektami wyszukiwarki. Przewagą pkt.pl nad innymi wyszukiwarkami na rynku polskim jest jej ciągła optymalizacja, dzięki której strona pkt.pl z wynikami, a tym samym reklamujące się w niej firmy znajdują się na najwyższej pozycji pośród wyszukiwarek Yellow Pages. Dodatkowo wprowadzono optymalizację obrazków (funkcja niewystępująca w konkurencyjnych wyszukiwarkach) pozwalającą wyświetlać obrazki (zdjęcia) wybrane przez reklamujące się firmy w kontekście zapytania użytkownika. Ważną zmianą jest poprawiony algorytm wyszukiwania dzięki czemu znacznie poprawiła się relewantność wyszukań.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell