Zgodnie z danymi z raportu Światowego Forum Ekonomicznego, do 2050 roku w oceanach znajdować się będzie więcej plastiku niż ryb. Agencja Piece of Cake stworzyła spot „Plastikowa ryba”, w którym pokazała, do czego prowadzi takie zatruwanie mórz i oceanów plastikowymi odpadami. Widok ten z pewnością nie pobudza apetytu.
Realizacja została przygotowana dla Espacio CREA.
Zobacz również
PS
W celu ochrony środowiska coraz więcej firm decyduje się na wykorzystywanie materiałów pochodzących z recyclingu i podejmuje działania w celu ograniczenia wytwarzania plastiku i poliestru. O ciekawych przykładach takich działań możecie przeczytać w materiale 5 światowych marek, które rozpoczęły ekologiczną rewolucję
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno akcję związaną z ochroną środowiska nadwiślańskiego podjęła się marka Żywiec Zdrój. W Warszawie nad rzeką stanęły dwa automaty, w których można wymienić plastikowe butelki typu PET i puszki po napojach na butelkę wody mineralnej Żywiec Zdrój. Więcej o akcji przeczytacie w artykule Odpowiedzialnie nad Wisłą: wymień odpady na butelkę wody
PS 3
Ogrom zanieczyszczenia oceanów uświadamia chociażby Thrash Island. Jest to obszar na północnym Pacyfiku, który jest tak zanieczyszczony plastikiem, że tworzy obszar wielkości Francji. Aby nagłośnić i zwrócić uwagę na problem, w światowy dzień oceanu Fundacja Tworzyw sztucznych Oceanu i LadBible złożyły wniosek do ONZ o uznanie Trash Isles jako oficjalnego kraju.
PS 4
Greenpeace w celu edukacji najmłodszych stworzyło wyjątkowe akwarium przyszłości, które zszokowało zwiedzających.