Plastry Hochland Na Gorąco wróciły do telewizji

Od 16 maja powróciło do telewizji wsparcie dla plastrów Hochland Na Gorąco! Reklama jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności. Dla widzów przygotowano 15-sekundowy spot.
O autorze
0 min czytania 2016-05-23

Kampania telewizyjna potrwa do 19 czerwca.

To już druga odsłona kampanii rozpoczętej na początku tego roku. Plastry Hochland Na Gorąco! są ponownie wspierane w różnych mediach. Ogólnopolska kampania obejmie: telewizję, internet, prasę, intensywne wsparcie w punktach sprzedaży oraz aktywności PR. Działa także dedykowana strona www dla plastrów Hochland Na Gorąco!

Pierwszy kwartał minionego roku przyniósł sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe. Jednocześnie sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma – w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj