Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną

Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
Clicktrans, platforma do zlecania transportu dużych i nietypowych przesyłek, zmieniła swoją logo, koncepcję wizualną i claim marki. To odpowiedź na potrzebę wzmocnienia świadomości marki. 
O autorze
0 min czytania 2024-04-09

Clicktrans w 2024 roku świętuje 14 lat obecności na rynku. Ideą serwisu jest łączenie ludzi, którzy potrzebują coś przetransportować ze zweryfikowanymi przewoźnikami. 

Nad nowym designem pracowała agencja brandingowa BNA, która na swoim koncie ma realizacje dla takich marek jak mBank, House czy Żabka.

Zmienione logo podkreśla digitalowy charakter Clicktrans, a kolorystyka strony  odzwierciedla energię i nowoczesność w działaniu.  

Nowy claim marki to „Łatwy sposób na trudne przesyłki”. Oddaje w pełni ideę działania platformy, która jest odpowiedzią na wyzwania związane z wysyłką ponadgabarytowych czy niestandardowych przesyłek.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekty zmian można również zobaczyć w trwającej kampanii w telewizji w postaci spotów oraz billboardów sponsorskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing