TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Platforma „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard na 1. miejscu The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym

Platforma „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard na 1. miejscu The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym
Platforma „Gdzie Zamieszkać”/„Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła 1. miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024. Dodatkowo, McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.
O autorze
1 min czytania 2024-03-08

The Drum World Creative Ranking 2024 to jeden z najbardziej prestiżowych globalnych konkursów w branży kreatywnej. Na podstawie łącznej liczby wyróżnień zdobytych w innych konkursach branżowych, nagradza on najlepszych z najlepszych – agencje, kampanie i stojących za nimi twórców.

To najważniejsze światowe zestawienie, które wyraźnie pokazuje, kto odniósł największy sukces w branży w danym roku. Tegoroczna, największa jak dotąd edycja Rankingu, objęła analizą 2263 kampanii z 74 krajów zrealizowanych dla 1535 reklamodawców przez 1135 agencji reklamowych.

W tegorocznym The Drum World Creative Ranking 2024 platforma „Gdzie Zamieszkać”/„Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła 1. miejsce w kategorii The Most Awarded Campaigns in the Finance Sector. Na przestrzeni ostatniego roku projekt ten zdobył łącznie ponad 40 prestiżowych nagród w najważniejszych globalnych konkursach na czele z: Cannes Lions, Effie Awards, Golden Drum, KTR, London International Awards (LIA), czy Epica Awards.

– The Drum World Creative Ranking 2024 potwierdza, że platforma „Gdzie Zamieszkać” stworzona z Mastercard jest najbardziej docenioną i globalnie nagrodzoną pracą kreatywną w historii naszej branży. To powód do wielkiej dumy dla wszystkich pracowników naszej agencji, ale też ogromne zobowiązanie wobec naszych klientów i zespołów, by opracowując kolejne kampanie wciąż podnosić tak wysoko już zawieszoną poprzeczkę – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, agencja McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing