Havas PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny CANAL+ oraz kanałów tematycznych, a także oferty programowej i nowości technologicznych. Agencja jest również preferowanym partnerem w obszarze doradztwa korporacyjnego.
Z racji bogatego zakresu tematycznego naszych kanałów, szukaliśmy agencji, która zapewni nam wsparcie na każdym z tych pól od sportu, przez film i parenting, po lifestyle i dokument. Zespół Havas PR ma umiejętności i doświadczenie, które bez wątpienia wzbogacą naszą komunikację i pomogą zrealizować strategię. Poza tym łączy nas także dbałość o klienta oraz wysoka jakość dostarczanych usług – powiedziała Paulina Smaszcz – Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+
Zobacz również
Z radością witamy nc+ w gronie klientów i jesteśmy dumni, że kolejna innowacyjna firma zaufała naszemu doświadczeniu – powiedziała Katarzyna Kamińska, prezes agencji Havas PR i partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland.
W ramach obsługi agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne kanałów z rodziny CANAL+, w tym: CANAL+, CANAL+1, CANAL+ FILM, CANAL+ FAMILY, CANAL+ SERIALE, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2 i CANAL+ DISCOVERY oraz kanałów tematycznych nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Ale kino+, nSport+.
Umowa z Havas PR obowiązuje od 1 czerwca br. i jest zawarta na czas nieokreślony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z ramienia Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Lifestyle Department.
Słuchaj podcastu NowyMarketing