Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Nowe narzędzia zyskują zarówno reklamodawcy (np. nowy algorytm oceny atrakcyjności blogów), jak i influencerzy (np. możliwość wyróżniania swoich ofert w katalogu).
REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 2014 roku platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.
Zobacz również
W nowej odsłonie REACHaBLOGGER.pl dokonane zostały zmiany pod względem wyglądu, UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Od teraz reklamodawca będzie miał również wgląd w nowy parametr oceny blogów – RaB Score, czyli algorytm mierzenia atrakcyjności oferty blogera dla reklamodawcy.
Ułatwione będzie również wyszukiwanie blogów po kategoriach tematycznych – dla zoptymalizowania niektóre z kategorii zostały połączone, inne zaś zmieniły nazwę.
Dodane zostały również dwie nowe kategorie – Gwiazdy i Mikro. Do pierwszej trafiać będą najpopularniejsze i najbardziej angażujące strony, w drugiej zaś automatycznie będą grupowane blogi o oglądalności mniejszej niż 1000 użytkowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Modyfikacje serwisu dotyczą również części przeznaczonej dla blogerów. Będą oni mogli promować teraz swoje oferty, wyróżniając je w katalogu. Podczas rejestracji obowiązkowe będzie również załączenie statystyk bloga.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zmiany pojawiły się również w cenniku. Można się z nimi zapoznać się na podstronie.
Więcej o zmianach przeczytać można na blogu platformy.