Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Platige Image prezentuje live-action trailer do „Company of Heroes 3”

Platige Image przygotował zwiastun do najnowszej odsłony kultowej gry „Company of Heroes 3”. Oficjalna premiera live action trailera odbyła się na gali The Game Awards 2022 – najchętniej oglądanego rozdania nagród w branży gier.
O autorze
2 min czytania 2022-12-12

Opracowany na zlecenie Relic Entertainment, nowy, ekscytujący zwiastun zapowiadający konsolową wersję Company of Heroes 3 został podzielony na cztery części. W pierwszej widzimy  wyjście z tzw. fox holes i uderzenie piechoty na miasteczko. Następnie akcja przenosi się na statki, gdzie główni bohaterowie inicjują ataki z wyrzutni. Potem, jako widzowie, bierzemy udział w potyczkach rozgrywających się w wąskich uliczkach włoskiego nadmorskiego miasteczka zajętego przez wojska Osi. Finałową sceną jest zniszczenie niemieckiego czołgu przy pomocy ładunków wybuchowych.

– Na pokazanie wszystkich tych sekwencji mieliśmy naprawdę mało czasu, co wymusiło to krótkie, dynamiczne ujęcia, z których każde musiało być zagrane perfekcyjnie – mówi Tomek Suwalski, reżyser.

Platige Image jest jednym z wiodących studiów produkcyjnych realizujących filmowe zwiastuny do gier. W portfolio marki znajdują się projekty dla największych globalnych wydawców, m.in. SEGA, Ubisoft, Activision, Smilegate czy CD Projekt Red. Wieloletnie doświadczenie z twórcami serii „Company of Heroes” Relic Entertainment – kanadyjskim gigantem rynku gier komputerowych – oraz firmą SEGA sprawiło, że przygotowanie trailera było nie tylko kolejnym zawodowym wyzwaniem, ale co doskonale widać po atmosferze panującej na planie, prawdziwym połączeniem pasji z przyjemnością.

– To już nasza kolejna współpraca przy tym projekcie oraz drugi live actoin trailer. Zadanie ułatwiało nam też to, że tworząc materiały do poprzednich części poznaliśmy nie tylko większość niuansów pracy dla tych marek, ale również poszerzyliśmy wiedzę historyczną i militarną na temat II wojny światowej – mówi Tomek Suwalski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz wiernie sportretowanych żołnierzy i ich strojów, w zwiastunie pojawiają się również historycznie pojazdy wojskowe. Możemy zobaczyć stworzone całkowicie komputerowo modele 3D m.in. czołgów Panzer, Churchill i Sherman oraz samolotu P-47 Thunderbolt.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Ponieważ jest to produkcja historyczna, to główną inspiracją musiała być oczywiście sama historia. Na podstawie archiwalnych zdjęć oraz filmów szczegółowo dopracowaliśmy każdy element wyposażenia oraz pojazdów i odtworzyliśmy je tak, aby były zgodne z oryginałami – mówi Bartek Kmita, VFX Supervisor odpowiedzialny za elementy graficzne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

O pracy na zwiastunem wypowiada się także Hanna Drewek:

– Relic Entertainment i SEGA Europe Limited powierzyły nam przygotowanie tak dużego trailera live-action dzięki naszej długiej historii współpracy. Po raz kolejny dostarczyliśmy niezwykle filmowy i artystyczny zwiastun, który pomimo rosnących wyzwań produkcyjnych jest naszym zdaniem jeszcze lepszy od poprzednich – komentuje producentka.

Company of Heroes 3 jest najnowszą odsłoną serii gier strategicznych osadzonych w realiach II wojny światowej. Premiera została zapowiedziana poprzez cinematic trailer produkcji Platige, w reżyserii Tomka Suwalskiego nagrodzonego Young Director Award w Cannes za zwiastun Metro Exodus: Artyom’s Nightmare. Trailer Company of Heroes łączy live-action z VFX i jest interpretacją rzeczywistych misji i wydarzeń, które mają miejsce w kampanii narracyjnej Company of Heroes 3.