– Tworzymy nowe, kreatywne miejsce na mapie produkcji reklamowej i zacieśniamy współpracę z Sebastianem Pańczykiem – komentuje Piotr Sikora, prezes Platige Image. – Od tej pory Sebastian będzie pracował z innymi domami produkcyjnymi tylko w wyjątkowych sytuacjach, na zasadzie tzw. loan out fee – precyzuje.
– Odpowiadając na zmieniające się potrzeby agencji i klientów, chciałbym stworzyć unikalne, autorskie miejsce z twórczym klimatem i pełne utalentowanych ludzi – opisuje nowy projekt Pańczyk
Zobacz również
Dobro ma integrować kreatywną pracę reżyserów, proces produkcji oraz zaplecze postprodukcyjne i technologiczne Platige Image tak, aby osiągać jak najlepsze filmowe efekty.
– Nie chcemy tworzyć kolejnego domu serwisowego. Z naszego doświadczenia wynika, że oferując zintegrowane usługi produkcyjne z silnym komponentem kreatywnym jesteśmy w stanie realizować dla naszych partnerów bardziej wartościowe projekty- – twierdzi Sikora. – Obserwując zmiany na rynku mediów i reklamy, chcemy także zmienić na nim rolę domu produkcyjnego tak, aby stał się dla reklamodawców i agencji, pomysłowym partnerem, suflerem najlepszych rozwiązań. Chcemy, żeby nie tylko produkował, ale też rozwijał projekty swoich klientów – dodaje.
– Z czasem zauważyłem, że produkcja pod jednym dachem w Platige Image przebiega sprawniej, przynosi mi więcej satysfakcji i daje lepsze efekty. Stąd moja decyzja o zaangażowaniu się w tworzenie Dobra – tłumaczy swoje plany Sebastian Pańczyk.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dobro ma być kreatywnym studiem produkcyjnym nowej generacji, integrować usługi dla reklamy telewizyjnej i internetowej. Dobrem zarządzają Agnieszka Stachowicz, Sławomir Jurasz i Mateusz Kirstein.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do realizacji identyfikacji wizualnej wybrane zostało warszawskie studio projektowe Mamastudio.