Umowa z Lemonade Reps to dla Platige Image ważny element strategii zakładającej dalszą rozwój na brytyjskim rynku. Swoją działalność na tym jednym z największych rynków reklamowych w Europie i na świecie studio rozpoczęło już w 2006 r.
– Nawiązanie współpracy z Lemonade Reps to kolejny etap naszego planu rozwoju. Stale realizujemy projekty dla zagranicznych klientów, natomiast w ciągu kolejnych miesięcy chcemy bardziej otworzyć się na projekty europejskie. Konkurowanie na rynku brytyjskim to duże wyzwanie, ale przede wszystkim ogromna szansa na jeszcze szybszy rozwój – powiedział Karol Żbikowski, prezes Platige Image.
Zobacz również
– Platige Image, które nie jest jeszcze szeroko rozpoznawane w Wielkiej Brytanii, jest racjonalną alternatywą dla części angielskich firm zajmujących się postprodukcją i produkcją efektów wizualnych. Duży i doświadczony zespół Platige jest w stanie realizować projekty stojące na wysokim poziomie, w konkurencyjnej cenie. O wysokiej jakości prac studia świadczy zarówno ich portfolio jak i liczne nagrody – dodaje Corin West, managing director Lemonade Reps.
Angielski rynek jest postrzegany jako jeden z największych sektorów reklamowych na świecie. W 2019 r. wydatki na reklamę digitalową wyniosły tam ponad 14 mld £. Natomiast według raportu BFI „Screen Business” brytyjski rynek VFX jest obecnie wyceniany na ponad 1 mld £ i wciąż rośnie. Przedstawicielstwo na wyspach brytyjskich to dla Platige Image gwarancja szybszego rozwoju i pozyskania kolejnych znaczących klientów.
– Ostatni rok był dla Platige Image bardzo pracowity i efektywny. Współpraca z międzynarodowymi gigantami jak Netflix, Ferrari czy Capcom potwierdziła ogromne możliwości naszego studia w dziedzinie produkcji i postprodukcji efektów specjalnych i animacji – zaznacza Karol Żbikowski, prezes Platige Image.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słowa Karola Żbikowskiego znajdują swoje odzwierciedlenie w wyróżnieniach branżowych oraz wynikach finansowych spółki. Rozpoczęcie współpracy z Lemonade Reps świadczy o większym otwarciu na rynek brytyjski i większej ilości nowych, widowiskowych projektów w portfolio Platige Image.
Słuchaj podcastu NowyMarketing