Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Płatności PayPo dostępne w sklepach stacjonarnych Apart 

Płatności PayPo dostępne w sklepach stacjonarnych Apart 
PayPo - lider płatności odroczonych w Polsce skierowanych do sklepów internetowych - udostępniło swoje usługi w sieci salonów jubilerskich Apart. Po trzech latach udanej współpracy w kanale online najpopularniejsza marka jubilerska w kraju postanowiła zapewnić swoim klientom możliwość dokonywania zakupów z odroczoną płatnością również w sklepach stacjonarnych. Tym samym zakupy z PayPo można już zrobić w ponad 200 salonach marki Apart na terenie całej Polski.
O autorze
2 min czytania 2023-12-19

Płatności z PayPo w sklepach stacjonarnych Apart 

Apart to lider jubilerstwa i zegarmistrzostwa w Polsce, który działa aktywnie od ponad 40 lat. Obecnie posiada ponad 200 salonów na terenie całego kraju. Można w nich znaleźć szeroki wybór biżuterii zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje (np. obrączki, pierścionki zaręczynowe), a także zegarki czy różnego rodzaju akcesoria, a od teraz – skorzystać z płatności PayPo. 

Zakupy z PayPo w sklepach tradycyjnych Apart można zrealizować za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Z listy dostępnych w niej sklepów stacjonarnych należy wybrać markę Apart i wygenerować kod, który następnie pokazuje się sprzedawcy przy kasie. Po potwierdzeniu płatności w aplikacji klient może wziąć zakupy do domu, cieszyć się nimi i z nich korzystać, a zapłacić za nie wygodnie później w 4 ratach 0%. 

– Już od ponad trzech lat współpracujemy z PayPo w kanale online. Wyraźnie widzimy, że nasi konsumenci cenią sobie tę metodę płatności i chętnie po nią sięgają. Chcąc więc jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby zakupowe, zdecydowaliśmy się na uruchomienie usługi PayPo także w sklepach offline – mówi Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu w Apart Sp. z o.o. 

– Jesteśmy przekonani, że w ten sposób zapewnimy nowe możliwości dla naszych klientów, z których oni chętnie skorzystają. Co więcej, wybraliśmy sprawdzonego dostawcę BNPL, więc mamy pewność współpracy na najwyższym poziomie – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PayPo w sklepach stacjonarnych Apart stanowi atrakcyjne rozwiązanie szczególnie w okresie przedświątecznym. Konsumenci mają w tym czasie więcej wydatków niż w innych okresach w roku – a bardzo chętnie wybierają biżuterię jako prezent dla swoich bliskich. Z PayPo mogą zapłacić za swoje zakupy świąteczne w późniejszym terminie, rozsądnie zarządzając swoim budżetem domowym. 

Omnichannel to przyszłość BNPL 

Wdrażanie usług w kanale offline to dla PayPo naturalny kierunek rozwoju, wynikający z trendu omnichannel, a także z potrzeb i preferencji współczesnych klientów. Chociaż klienci kochają zakupy online, to po okresie pandemicznym wielu z nich z przyjemnością wróciło do dokonywania zakupów również w sklepach tradycyjnych. Chcąc zapewniać im jak najlepsze doświadczenia zakupowe i odpowiedzieć na ich potrzeby, PayPo wprowadziło możliwość odraczania płatności podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Apart to już kolejna marka, która postanowiła wdrożyć tę opcję w swoich salonach i udostępnić ją klientom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Bardzo się cieszymy z tego, że tak znana i popularna marka jak Apart zdecydowała się rozszerzyć z nami współpracę o kolejny kanał. Jest to dla nas najlepsze potwierdzenie zadowolenia z korzyści, jakie przyniosło udostępnienie naszej usługi w sklepie internetowym. Jesteśmy przekonani, że taka decyzja zostanie pozytywnie odebrana przez konsumentów. Rozmawiamy z naszymi klientami, słuchamy ich potrzeb i wiemy, że wielu z nich czeka na opcję płatności z PayPo w sklepach stacjonarnych. Jesteśmy zatem pewni, że zarówno nam, jak i marce Apart ta współpraca przyniesie oczekiwane efekty – mówi Tomasz HadzikExecutive Vice President w PayPo

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Dla nas jest to jednocześnie kolejny ważny krok w realizacji naszych celów strategicznych. Dążymy bowiem do tego, aby płatności odroczone stały się domyślną formą płatności w sklepach online oraz stacjonarnych – dodaje.