Płatności z PayPo w sklepach stacjonarnych Apart
Apart to lider jubilerstwa i zegarmistrzostwa w Polsce, który działa aktywnie od ponad 40 lat. Obecnie posiada ponad 200 salonów na terenie całego kraju. Można w nich znaleźć szeroki wybór biżuterii zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje (np. obrączki, pierścionki zaręczynowe), a także zegarki czy różnego rodzaju akcesoria, a od teraz – skorzystać z płatności PayPo.
Zakupy z PayPo w sklepach tradycyjnych Apart można zrealizować za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Z listy dostępnych w niej sklepów stacjonarnych należy wybrać markę Apart i wygenerować kod, który następnie pokazuje się sprzedawcy przy kasie. Po potwierdzeniu płatności w aplikacji klient może wziąć zakupy do domu, cieszyć się nimi i z nich korzystać, a zapłacić za nie wygodnie później w 4 ratach 0%.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Już od ponad trzech lat współpracujemy z PayPo w kanale online. Wyraźnie widzimy, że nasi konsumenci cenią sobie tę metodę płatności i chętnie po nią sięgają. Chcąc więc jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby zakupowe, zdecydowaliśmy się na uruchomienie usługi PayPo także w sklepach offline – mówi Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu w Apart Sp. z o.o.
– Jesteśmy przekonani, że w ten sposób zapewnimy nowe możliwości dla naszych klientów, z których oni chętnie skorzystają. Co więcej, wybraliśmy sprawdzonego dostawcę BNPL, więc mamy pewność współpracy na najwyższym poziomie – dodaje.
PayPo w sklepach stacjonarnych Apart stanowi atrakcyjne rozwiązanie szczególnie w okresie przedświątecznym. Konsumenci mają w tym czasie więcej wydatków niż w innych okresach w roku – a bardzo chętnie wybierają biżuterię jako prezent dla swoich bliskich. Z PayPo mogą zapłacić za swoje zakupy świąteczne w późniejszym terminie, rozsądnie zarządzając swoim budżetem domowym.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Omnichannel to przyszłość BNPL
Wdrażanie usług w kanale offline to dla PayPo naturalny kierunek rozwoju, wynikający z trendu omnichannel, a także z potrzeb i preferencji współczesnych klientów. Chociaż klienci kochają zakupy online, to po okresie pandemicznym wielu z nich z przyjemnością wróciło do dokonywania zakupów również w sklepach tradycyjnych. Chcąc zapewniać im jak najlepsze doświadczenia zakupowe i odpowiedzieć na ich potrzeby, PayPo wprowadziło możliwość odraczania płatności podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Apart to już kolejna marka, która postanowiła wdrożyć tę opcję w swoich salonach i udostępnić ją klientom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo się cieszymy z tego, że tak znana i popularna marka jak Apart zdecydowała się rozszerzyć z nami współpracę o kolejny kanał. Jest to dla nas najlepsze potwierdzenie zadowolenia z korzyści, jakie przyniosło udostępnienie naszej usługi w sklepie internetowym. Jesteśmy przekonani, że taka decyzja zostanie pozytywnie odebrana przez konsumentów. Rozmawiamy z naszymi klientami, słuchamy ich potrzeb i wiemy, że wielu z nich czeka na opcję płatności z PayPo w sklepach stacjonarnych. Jesteśmy zatem pewni, że zarówno nam, jak i marce Apart ta współpraca przyniesie oczekiwane efekty – mówi Tomasz Hadzik, Executive Vice President w PayPo.
– Dla nas jest to jednocześnie kolejny ważny krok w realizacji naszych celów strategicznych. Dążymy bowiem do tego, aby płatności odroczone stały się domyślną formą płatności w sklepach online oraz stacjonarnych – dodaje.