Partnerem medycznym jest firma SALTS POLSKA Sp. z o.o. Za jej realizację odpowiada agencja Procontent Communication.
Podczas tegorocznej edycji konkursu, kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Product/Service Communications: Other (Magellan Awards).
Zobacz również
Celem kampanii społecznej „STOMAlife. Odkryj stomię” jest walka z wykluczeniem społecznym dotykającym stomików, przełamanie tabu związanego ze stomią oraz edukacja pacjentów i społeczeństwa w zakresie faktów i mitów z nią związanych. Nasza kampania po raz pierwszy pozwala na taką skalę poruszyć problematykę dotyczącą stomii. Jest to temat niełatwy lecz niezwykle ważny, dlatego próba uświadomienia ludzi o jego istnieniu i potrzebie akceptacji społecznej osób posiadających stomię jest dla nas najważniejszym założeniem. Jest to jedyna możliwość dla stomików na powrót do aktywności zawodowej i społecznej sprzed okresu choroby – mówi Magdalena Piegat z Fundacji STOMAlife.
Nad wartością merytoryczną kampanii czuwa Rada Programowa w skład której wchodzą prof. Tomasz Banasiewicz, prof. Krzysztof Bielecki, prof. Adam Dziki, prof. Piotr Krokowicz, dr. hab. Zoran Stojcev, prof. Marek Szczepkowski, prof. Maria Szewczyk, prof. Wiesław Tarnowski, prof. Grzegorz Wallner, prof. Wojciech Zegarski.
Kampania została objęta honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka, Rzecznika Praw Pacjenta, Collegium Medicum UMK, Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Fundacji ECE „Po Prostu”, Łódzkiego Stowarzyszenia Stomijnego, Naczelnej Izby Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych, Polskiego Klubu Koloproktologii, Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych, Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej, Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarek Stomijnych, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego, Polskiego Towarzystwa Urologicznego, Pomorskiego Stowarzyszenia Stomijnego, Prezydent Warszawy oraz Towarzystwa Chirurgów Polskich, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
To już kolejna nagroda dla ,,STOMAlife. Odkryj stomię” w tym roku. Kampania ma na swoim koncie m.in. tytuł Kampanii Społecznej Roku 2014.
Słuchaj podcastu NowyMarketing