UPC to teraz Play. Z dniem 31 sierpnia 2023 roku następuje prawne połączenie spółek P4 i UPC Polska, które jest ostatnim formalnym etapem integracji rozpoczętej w kwietniu ubiegłego roku. W efekcie połączenia operatorów, będących liderami w swoich kategoriach, klienci mają dostęp do jeszcze bardziej atrakcyjnych ofert i szerokiego portfolio usług.
Wspólne działania już od zeszłego roku przyniosły kompleksowe usługi telekomunikacyjne, korzystne oferty i innowacyjne rozwiązania dla wszystkich klientów ceniących wolność wyboru. Połączenie doświadczenia i pasji obu zespołów zaowocowało wspólną powitalną ofertą wprowadzoną w rekordowo szybkim czasie w maju 2022, a rok później wdrożeniem przełomowej Telewizji Nowej Generacji z pierwszym na rynku systemem punktowym, wyznaczającej nowy standard korzystania z usług telewizji cyfrowej, a także oferty superszybkiego światłowodu. Dalszy rozwój po połączeniu operatorów pozwoli na zapewnienie klientom różnorodnych ofert dopasowanych do potrzeb nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Zobacz również
Wraz z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego UPC Polska staje się formalnie częścią spółki P4, która przejęła wszelkie prawa i obowiązki UPC Polska. Oznacza to, że obecni klienci UPC Polska mogą nadal wygodnie korzystać ze swoich usług na dotychczasowych warunkach. Zarówno czas trwania umów, wysokość opłat jak i dane rachunku bankowego do dokonywania wpłat pozostają niezmienione.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dostępne będą na play.pl od piątku 1 września.
PS Influencer marketing vs celebrity endorsement. Jak efektywnie współpracować z influencerami? (podcast)
Czym influencer marketing różni się od celebrity endorsement? Czy w najbliższej przyszłości czeka nas zjawisko deinfluenceningu? Między innymi o tym rozmawialiśmy z Olgą Gralińską z Play.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing