Play, który zgromadził już 15,7 mln klientów oraz UPC, który znajduje się w ponad 3,7 mln gospodarstw domowych w Polsce, łączą siły z ambicją zdefiniowania nowych standardów usług telekomunikacyjnych w Polsce. Mimo przejęcia UPC przez Play, obie firmy będą działały pod osobnymi markami, jednak pojawią się nowe oferty konwergentne.
Łączymy dziś największą i najnowocześniejszą sieć mobilną z najszybszym internetem światłowodowym oraz najbogatszą ofertą telewizji i rozrywki. Razem, dzięki utalentowanym i fantastycznym zespołom Play i UPC, zdefiniujemy na nowo konwergencję z korzyścią dla klienta – powiedział Jean Marc Harion, prezes zarządu Play.
Zobacz również
Transakcja nie wymaga od dotychczasowych klientów obu podmiotów żadnych działań. Umowy zawarte przez klientów z operatorami pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów.
Prezes P4 zaznacza, że w związku z obecną, zmieniającą się sytuacją geopolityczną, kluczowe jest zwiększenie pojemności sieci komórkowych.
W tych trudnych i niepewnych czasach Play i UPC już pokazały, że łączą siły, aby wspierać obywateli Ukrainy. A wkrótce wykorzystamy potencjał obu organizacji do realizacji naszego strategicznego celu, jakim jest stworzenie silnego operatora konwergentnego w Polsce –powiedział Jean Marc Harion.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing