Play, który zgromadził już 15,7 mln klientów oraz UPC, który znajduje się w ponad 3,7 mln gospodarstw domowych w Polsce, łączą siły z ambicją zdefiniowania nowych standardów usług telekomunikacyjnych w Polsce. Mimo przejęcia UPC przez Play, obie firmy będą działały pod osobnymi markami, jednak pojawią się nowe oferty konwergentne.
Łączymy dziś największą i najnowocześniejszą sieć mobilną z najszybszym internetem światłowodowym oraz najbogatszą ofertą telewizji i rozrywki. Razem, dzięki utalentowanym i fantastycznym zespołom Play i UPC, zdefiniujemy na nowo konwergencję z korzyścią dla klienta – powiedział Jean Marc Harion, prezes zarządu Play.
Zobacz również
Transakcja nie wymaga od dotychczasowych klientów obu podmiotów żadnych działań. Umowy zawarte przez klientów z operatorami pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów.
Prezes P4 zaznacza, że w związku z obecną, zmieniającą się sytuacją geopolityczną, kluczowe jest zwiększenie pojemności sieci komórkowych.
W tych trudnych i niepewnych czasach Play i UPC już pokazały, że łączą siły, aby wspierać obywateli Ukrainy. A wkrótce wykorzystamy potencjał obu organizacji do realizacji naszego strategicznego celu, jakim jest stworzenie silnego operatora konwergentnego w Polsce –powiedział Jean Marc Harion.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing