Playbook NM #4: Marketing sportowy. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]

Playbook NM #4: Marketing sportowy. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Sport od zawsze był nośnikiem emocji, rywalizacji i jednocześnie – potężnym narzędziem marketingowym. Dlatego kolejny Playbook NowegoMarketingu poświęcamy właśnie temu obszarowi. Dołącz do gry!
O autorze
1 min czytania 2025-08-28

Playbooki to praktyczne przewodniki, które łączą teorię z praktyką. Znajdziesz w nich konkretne wskazówki, strategie i przykłady z danego obszaru marketingu i e-commerce.

Przeczytaj Playbook #1: Influencer marketing / Playbook #2: Cross-border e-commerce / Playbook #3: OOH

Co znajdziesz w Playbooku #4: Marketing sportowy

W czwartym playbooku NM pokażemy, jak marki budują swoje zaangażowanie w świecie sportu i fitnessu: od sponsoringu zawodników i wielkich wydarzeń, przez współprace z influencerami, aż po wspieranie kobiecego sportu, mikrowspólnot czy inicjatyw z zakresu ESG.

Przyjrzymy się najciekawszym case studies, trendom i mechanizmom, które sprawiają, że marketing sportowy staje się jednym z najbardziej dynamicznych i autentycznych kanałów komunikacji.

Wybierz największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia

Adam Małysz, Iga Świątek, Robert Kubica czy Robert Lewandowski? Kto w ciągu ostatnich 25 lat najlepiej przełożył swoje sukcesy sportowe na sukces marketingowy?

To tylko jedno pytanie, a Twój głos pomoże nam wskazać sportowców, którzy nie tylko zwyciężali na arenach, ale też potrafili zbudować silne marki i stać się ikonami biznesu.

Premiera pod koniec września. Zapisz się do newslettera NM, by jej nie przeoczyć. 

Chcesz zaprezentować działania swojej marki/firmy? Napisz do Tomka Niewińskiego: [email protected] 

PS Playbook #3: OOH