Playbooki to praktyczne przewodniki, które łączą teorię z praktyką. Znajdziesz w nich konkretne wskazówki, strategie i przykłady z danego obszaru marketingu i e-commerce.
Przeczytaj Playbook #1: Influencer marketing / Playbook #2: Cross-border e-commerce / Playbook #3: OOH
Co znajdziesz w Playbooku #4: Marketing sportowy
W czwartym playbooku NM pokażemy, jak marki budują swoje zaangażowanie w świecie sportu i fitnessu: od sponsoringu zawodników i wielkich wydarzeń, przez współprace z influencerami, aż po wspieranie kobiecego sportu, mikrowspólnot czy inicjatyw z zakresu ESG.
Przyjrzymy się najciekawszym case studies, trendom i mechanizmom, które sprawiają, że marketing sportowy staje się jednym z najbardziej dynamicznych i autentycznych kanałów komunikacji.
Wybierz największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia
Adam Małysz, Iga Świątek, Robert Kubica czy Robert Lewandowski? Kto w ciągu ostatnich 25 lat najlepiej przełożył swoje sukcesy sportowe na sukces marketingowy?
To tylko jedno pytanie, a Twój głos pomoże nam wskazać sportowców, którzy nie tylko zwyciężali na arenach, ale też potrafili zbudować silne marki i stać się ikonami biznesu.
Premiera pod koniec września. Zapisz się do newslettera NM, by jej nie przeoczyć.
Chcesz zaprezentować działania swojej marki/firmy? Napisz do Tomka Niewińskiego: [email protected]