Plebiscyt na „Najgłośniejszy akademik” z Knorr Nudle po raz drugi

W dniach od 26.11 - 17.12.2012 na profilu Knorr Nudle na Facebooku organizowana będzie II edycja plebiscytu dla studentów z całej Polski pod nazwą „Najgłośniejszy akademik” przygotowana przez agencję The Digitals.
O autorze
1 min czytania 2012-11-26

Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. Akademik to miejsce, w którym studenci nie tylko mieszkają, ale również świetnie się bawią! Dla 3 pierwszych, najgłośniejszych akademików zostanie zorganizowany sampling produktów: I miejsce – 15 tys. zupek, II miejsce – 10 tys. zupek i III miejsce – 5 tys. zupek Knorr Nudle.

Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się na Facebooku. Każdy kto polubi profil Knorr Nudle może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie. W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu i imprez tam organizowanych.

Za produkcję aplikacji na Facebooku, organizację plebiscytu i całą obsługę marketingową odpowiedzialna jest agencja The Digitals.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj