Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. Akademik to miejsce, w którym studenci nie tylko mieszkają, ale również świetnie się bawią! Dla 3 pierwszych, najgłośniejszych akademików zostanie zorganizowany sampling produktów: I miejsce – 15 tys. zupek, II miejsce – 10 tys. zupek i III miejsce – 5 tys. zupek Knorr Nudle.
Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się na Facebooku. Każdy kto polubi profil Knorr Nudle może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie. W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu i imprez tam organizowanych.
Zobacz również
Za produkcję aplikacji na Facebooku, organizację plebiscytu i całą obsługę marketingową odpowiedzialna jest agencja The Digitals.