Plecak pełen radości – Bonami.pl wspiera SOS Wioski Dziecięce

Sklep internetowy Bonami.pl dołączył do akcji charytatywnej Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Cały zysk ze sprzedaży wirtualnych produktów z kampanii „Plecak pełen radości” dostępnej na Bonami.pl zostanie przekazany na działania organizacji.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Z początkiem sierpnia ruszyła akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, do której dołączył sklep internetowy Bonami.pl. Według danych Stowarzyszenia niemal 72 000 dzieci w Polsce jest pozbawionych opieki rodziców, a prawie 1/4 z nich czeka na prawdziwy dom, pozostając pod opieką instytucji. Ponad milion dzieci jest zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, kolejny milion spotyka się w rodzinach z uzależnieniem. Dzieci przejmują też problemy dorosłych – często uważają, że to one są powodem kłótni czy rozwodów rodziców. Wielu najmłodszych nosi na swoich plecach bagaż trudnych doświadczeń, które rujnują ich prawo do beztroskiego dzieciństwa. Wszystkie te problemy wpływają na brak koncentracji i kłopoty w nauce, a także na trudności w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami.

Zapakuj plecak

Chcąc wspomóc działalność Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, sklep internetowy Bonami.pl przyłączył się do akcji „Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci”. Kupując symboliczne produkty szkolne dostępne w specjalnej kampanii sklepu, możemy pomóc potrzebującym dzieciom odciążyć ich plecak pełen trudnych doświadczeń i wyrównać edukacyjne szanse. Kampania „Plecak pełen radości” dostępna będzie od 1 sierpnia do 1 września. Dodając do koszyka w sklepie internetowym Bonami.pl wirtualne wyposażenie szkolnego plecaka, pomożemy potrzebującym dzieciom otrzymać tak potrzebne w ich sytuacji życiowej wsparcie. Akcja jest wspierana w mediach społecznościowych hashtagiem #plecakpelenradosci. Wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na rzecz działalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, które wspiera opuszczone i osierocone dzieci oraz te, które zmagają się z trudną sytuacją życiową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj