Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń na zdrowie i życie Allianz Polska

Kampanię pod hasłem „Będzie dobrze” już od 23 grudnia będzie można zobaczyć w digitalu. Dobiegają końca prace nad spotem wideo do komunikacji display oraz w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2022-12-22

Po stronie agencji Plej jest koncept i przygotowanie kreacji – zarówno do materiałów wideo, jak i formatów statycznych. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa. Konsultacja marketingowa – Roman Jędrkowiak.

Koncept kampanii opiera się na obserwacji, że pieniądze, same w sobie, nie dają poczucia bezpieczeństwa. Dopiero w połączeniu z troską, wyrażoną poprzez odpowiedzialną decyzję, pomagają żyć w przekonaniu, że mimo spotykających nas przeciwności – finalnie będzie dobrze. Taka właśnie jest idea nowej kampanii Allianz.

– Allianz Polska to kolejna firma, która zaufała Plej w tym roku. Cieszy nas, że do grona klientów agencji dołącza marka, która dla wielu Polaków (i nie tylko) jest synonimem bezpieczeństwa. Mamy nadzieję na kolejne współprace – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj