Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing

Marka Armor All weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z najlepszych drużyn Formuły 1, Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą o różne mechanizmy, w większości krajów: buy & win.
O autorze
1 min czytania 2022-04-07

Na początku roku  ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. W efekcie wygranego przetargu i przygotowania zwycięskiej koncepcji komunikacyjnej, Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.

Wygrała zdecydowanie najlepsza linia kreatywna, idealnie trafiająca w sedno tego, co łączy markę Armor All i Oracle Red Bull Racing Team – miłość do motoryzacji, jakość i precyzja troski o auta oraz duma z bycia najlepszym. Plej zaproponował najciekawszą ideę kreatywną, a know-how i doświadczenie agencji w kampaniach prowadzonych na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie potwierdzone nieraz m.in. w globalnych projektach realizowanych od lat dla marki Energizer to dla nas stuprocentowa gwarancja sukcesu i osiągniecia zakładanych wyników biznesowych – mówi Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
Od kilku lat intensywnie rozwijamy portfolio Plej w zakresie projektów międzynarodowych. Z marką Energizer mamy już na koncie blisko 10 globalnych kampanii realizowanych na kilkudziesięciu rynkach i pracujemy nad kolejnymi, dlatego cieszy nas, że tym razem docenił nas zespół kolejnej marki. Nowy globalny klient w portfolio Plej to wielki sukces zespołu i ogromny powód do dumy – powiedział Łukasz Ostaszewski, integrated communication partner w agencji Plej.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj