Głównym bohaterem przedstawionej w reklamie telewizyjnej historii jest Sławomir Peszko, który dzięki aplikacji mobilnej Superbet, spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były piłkarz Reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym trafia na pytania od Michała Bugno. W spocie wystąpił również piłkarski Youtuber „Qesek”. Wszystkie te postacie są już znane z wcześniejszej współpracy z Superbet. Całkowitym debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego – dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube Superbet. Co ciekawe, Kornacki zagrał w Ferrari należącym do innego ambasadora Superbet. Michael Löwe to były mistrz wagi półśredniej WBO, a obecnie kierowca rajdowy.
Scenariusz nowego spotu napisany jest w luźnej, humorystycznej konwencji. Superbet chce dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich. Wystarczy że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim. Subtelnie zaakcentowane są także cechy serwisu superbet.pl i aplikacji mobilnej – szybkość działania, jakość, budowa społeczności i możliwość gry wyłącznie dla zabawy, jak w SuperGame czy SuperSpin. Superbet pozycjonuje się jako marka pełna świeżości, emocji i pozytywnej energii. A to wszystko jest zaprezentowane w prawdopodobnie najdroższej produkcji telewizyjnej w historii polskiej branży bukmacherskiej.
Zobacz również
W outro spotu marka podkreśla moc swoich dotychczasowych sukcesów. Superbet został bowiem uznany w „Nagrodach Bukmacherskich” debiutantem roku 2020, najbardziej innowacyjnym bukmacherem oraz otrzymał nagrodę użytkowników. Aplikacja mobilna Superbet została natomiast wyróżniona i wyjątkowo dobrze oceniona przez graczy zakładów sportowych w „Badaniu Bukmacherskim 2021”.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction, a spoty emitowane będą w TV i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30s reklamy będzie seria krótszych produkcji 15s rozwijających historie poszczególnych ambasadorów oraz spoty komunikujące zaangażowanie sponsoringowe Superbet. Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji UFC. Kolejna produkcja z tej serii przeniesie narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach miast. Superbet do końca roku będzie widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, chief creative partner & CEO w agencji RUSU+BORTUN. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja –Raman Statsenka. Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (marketing manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (global head of brand identity Superbet), Martinę Živković (global head of planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (global head of marketing).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Ta kampania to dla nas przełomowy krok. Jest największym tego typu dotychczasowym projektem na rynku bukmacherskim w Polsce. Superbet wyróżnia pełnia pasji, pozytywnych emocji i duch sportowej rozrywki. Chcemy być dzięki temu blisko naszych użytkowników. Z drugiej strony, przyzwyczailiśmy już rynek, że działamy z rozmachem. Jesteśmy silni i pokazujemy to. Mamy doskonały produkt, którym się chwalimy. Efekty naszych dotychczasowych działań jasno pokazują, że idziemy właściwą drogą, a nadchodząca kampania nada nam jeszcze dodatkowego rozpędu – mówi Katarzyna Gawlik.
Rytmu, dynamiki i pozytywnych wibracji dodaje spotom muzyka Fatboy Slim, co również wyróżnią kampanię na tle innych spotów TV, również spoza branży. Utwór powinien kojarzyć się dobrze fanom popularnej gry piłkarskiej FIFA. Energetyczny podkład muzyczny dodatkowo podkreśla jak pozytywną marką jest Superbet.
– Dzięki tej kampanii możemy zaprezentować dynamiczne, niezapomniane, pełne życia i dobrej energii połączenie naszej nowej, wyrazistej tożsamości marki, naszych ambasadorów i siły popkultury. Cieszymy się, że możemy wykorzystać w spotach ścieżkę dźwiękową „Rockafeller Skank” autorstwa Fatboy Slim i zaprezentować nowe elementy identyfikacji wizualnej naszej marki, jak spersonalizowana typografia Superbet Sans – dodaje Nicole Briggs-Kolmodin.