Adamczyk to dziennikarz z prawie 30-letnim stażem, były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i wicenaczelny gazety „Fakt”, który przez wiele lat towarzyszył PLMMA jako reprezentant telewizji Orange sport oraz portalu MMAnia.pl.
Nowy szef Profesjonalnej Ligi MMA, który pracował ostatnio w dziale Marketingu i PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” oraz współpracował z portalem MMARocks, będzie odpowiedzialny za rozwój organizacji, a także za kontakty z mediami.
Zobacz również
– Po tym, jak PLMMA trafiła w nasze ręce pracowaliśmy nad strategią jej rozwoju. Pierwszym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było znalezienie odpowiedniej telewizji. To nam się udało. Chcemy dalej rozwijać Profesjonalną Ligę. Jest w niej ogromny potencjał. Ponieważ Jacek, który jest osobą dobrze znaną w środowisku, przez wiele lat wspierał PLMMA, postanowiliśmy zaprosić go do współpracy. Nadszedł czas, aby wykazał się nie tylko jako teoretyk, ale i jako praktyk – mówi Grzegorz Bikowski, właściciel Grupy Goodwill..
– Przekuć słowa w czyny to nie zawsze łatwe zadanie, ale podjąłem się tego wyzwania. Dlatego dość gadania, czas brać się do roboty. Plany są ciekawe, mamy wraz z właścicielem wspólną wizję tego, jak chcemy działać i co chcemy osiągnąć. Profesjonalna Liga MMA była swego czasu uważana za drugą siłę w polskim MMA. To zobowiązuje. Wsparcie potężnego partnera telewizyjnego oraz emocje towarzyszące każdej gali to ogromne atuty, których nie można zmarnować. Przy okazji bardzo dziękuję poprzedniemu prezesowi, Jakubowi Orłowskiemu, za biznesowe wyprowadzenie PLMMA na prostą. Bez jego działań nie mielibyśmy teraz takich możliwości rozwoju – wyjaśnia Jacek Adamczyk.
Dodajmy, że Mirosław Okniński, człowiek-instytucja w polskim MMA i założyciel federacji, będzie zajmował się w PLMMA matchmakingiem. Dyrektorem zarządzającym Profesjonalnej Ligi MMA pozostaje niezmiennie Magdalena Bikowska, która organizując marcową galą PLMMA 78 potwierdziła swoje umiejętności tworzenia poważnych eventów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing