Kierownikiem działu został Fabian Rolof (wcześniej pracował m.in. dla K2 Internet oraz Gemius S.A.) W ramach sekcji powstał osobny oddział, w którym są realizowane projekty z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Osobą odpowiadającą za działania SEO/SEM jest Zbigniew Bocian.
– Postanowiliśmy stworzyć dział Nowych Technologii, ponieważ coraz częściej stajemy przed wyzwaniami realizacji bardzo dużych projektów, które wymagają wysokich kompetencji i świetnie zorganizowanego zespołu. Zarówno Fabin Rolof jak i Zbigniew Bocian na etapie rekrutacji wykazali się wyjątkowymi umiejętnościami, które z pewnością wpłyną w najbliższym czasie na rozwój agencji – wyjaśnia Piotr Baranowski, Business Development Director Płodni.com
Zobacz również
Ze zmian zadowoleni są również nowi pracownicy agencji: – Agencja Płodni.com to idealne miejsce do realizacji dużych i zintegrowanych projektów, które wykorzystują najnowsze dostępne technologie i trendy. Zespół, który będę miał okazję prowadzić już nie jeden raz udowodnił, że zna się na rzeczy – mówi Fabian Rolof.
Wydzielenie działu Nowych Technologii to pierwszy z etapów dużych zmian i reorganizacji struktur agencji mający na celu wzrost jakości realizowanych projektów marketingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]