Nowatorska kampania Plusa na Kartę wykorzystuje nowoczesne technologie, w szczególności rozszerzoną rzeczywistość, by przyciągnąć uwagę i zaangażować odbiorców w sposób, jakiego jeszcze nie było. Po zeskanowaniu specjalnego kodu QR lub kliknięciu w interaktywną reklamę użytkownik zostanie przeniesiony do wirtualnego świata, w którym pojawią się animowane abstrakcyjne elementy – soczyste kebaby, sympatyczne kapibary i dmuchane jednorożce.
Zobacz również
Kampania ma na celu zapewnienie użytkownikom rozrywki oraz pokazanie, że Plus na Kartę to nie tylko mnóstwo gigabajtów, ale też świetna zabawa.
Kampania obejmuje szeroki zakres działań digitalowych – interaktywne banery na stronach internetowych, reklamy w mediach społecznościowych oraz materiały OOH wyposażone w kody QR.
To już kolejny – obok spotów inspirowanych Damą z łasiczką oraz Stańczykiem, gdzie z widoku obrazu przechodzimy do realnego świata – projekt Plusa z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi AI.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Plus i Agencja Freundschaft.
Słuchaj podcastu NowyMarketing