Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Plush liderem TikToka wśród telekomów

Plush liderem TikToka wśród telekomów
W ciągu ośmiu miesięcy działalności na TikToku Plush zdobył 1,2 miliona polubień i wyprzedził konkurencję. Nowa strategia i ciągłe zaskakiwanie odbiorców platformy angażującym kontentem sprawiły, że Plush został najbardziej lubianą polską marką telekomunikacyjną na TikToku.
O autorze
1 min czytania 2025-07-29

Wygląda na to, że TikTok ma nowego króla, a raczej… Misia. Osiem miesięcy wystarczyło, żeby marka swoim pluszowym pazurem przełamała wszystkie bariery i stała się najchętniej lajkowanym kontem spośród polskich telekomów. A poprzeczka ustawiona była naprawdę wysoko.

Od zera do…bohatera? 

Nowa strategia zakładała dostosowanie komunikacji do obecnych oczekiwań młodych. Miś w nowej odsłonie oraz tworzenie contentu w sposób charakterystyczny nie dla marek, a dla twórców sprawiły, że Plush wyprzedził w polubieniach całą działającą na TikToku od kilku lat konkurencję. Od października 2024 roku Plush nieustannie zaskakiwał, zapraszając do współpracy:

  • gościa od najbardziej znanej stopy w Polsce – Łatwoganga,
  • nic-nie-mówiącą Dodę,
  • wieczną Edytę Górniak
  • oraz Hanię Turnau wraz z pewnym pazernym zwierzakiem z Krupówek.

Do tego reaktywował z grupą teatralną Mumio kultowe Kopytko, przepędził z posesji jedzącego kebaba Książula, a Zoja Skubis wspięła się na Mount Everest w Plushowym kombinezonie. Efekty? W ciągu kilku miesięcy Plush zdobył największe zaangażowanie w kategorii telco i realną zmianę percepcji marki, które w połączeniu z nową ofertą przełożyły się na 55% wzrost sprzedaży.

To przykład, że z odważną, ale jednocześnie przemyślaną strategią i dobrym wykonaniem, można osiągnąć więcej, niż tylko zasięg w social mediach. Można przywrócić marce znaczenie i dać jej nowe życie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Długo zastanawialiśmy się co zrobić z Plushem, który lata swojej świetności miał już dawno za sobą i w żadnym punkcie swojego marketing-mixu nie pasował do oczekiwań, które wobec swoich ulubionych marek ma obecne młode pokolenie. Dzięki odważnym decyzjom błyskawicznie zbudowaliśmy ogromne zaangażowanie. Jednocześnie udaje nam się sprytnie przemycać komunikaty ofertowe – mówi Paweł Lewandowski, Head of Plush.

– Nikt nie lubi oglądać reklam. Aby naprawdę angażować odbiorców, trzeba tworzyć treści, które naturalnie wpisują się w ich feed. Plush w bardzo krótkim czasie stał się naturalną częścią TikToka – i co najważniejsze, przełożyło się to na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie marki – dodaje Filip Połoska, Head of Communication and Content Plush.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania Plusha były regularnie zauważane przez media i zostały wyróżnione na stronie TikToka jako jeden z najlepszych przykładów biznesowego wykorzystania platformy na świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zespół Plush współtworzy komunikację i działania marketingowe wspólnie z agencją CRB.agency, która prowadzi social media i produkuje content. Agencja FormUp natomiast wspiera markę w działaniach digital – od kreacji i kampanii mediowych, po realizację celów.

Zdjęcie główne: mat. pras.