TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PLUSowanie – kampania Plusa w GG

W sieci GG wystartowała kampania reklamowa Plusa oparta na konkursie dla użytkowników pod specjalnym numerem GG:601 pod hasłem: „Jeśli zostałbyś Menadżerem ds. Dbania o Klienta w Plusie to…?”.
O autorze
1 min czytania 2012-07-03

Osoby biorące udział w konkursie wysyłają na numer GG:601 prace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali użytkownicy wybierają swoich faworytów. Nr GG:601 jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca na wysyłanie plików.

Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do 16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami są: smartfon, voucher na wybrany event, karnet do SPA i smycze z logo komunikatora GG.

Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”. Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4 atrakcyjne benefity dla klientów oraz wzmocnienie wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę.  Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez  banery w oknie rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM, dostępnym także w komunikatorze GG.

Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj