Po co nerdom niemiecki? Nowa kampania Goethe-Institut

Ruszyła nowa odsłona kampanii Goethe-Institut „Niemiecki dla wymagających“. Do poprzednich kreacji dołączyli nerdzi, czyli „komputerowcy“.
O autorze
0 min czytania 2014-09-26

Wygląda na to, że język programowania to nie jedyny, który może znać retroprogramista.  Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Tym samym fani Amstrada i Pegasusa uzupełnili wachlarz osobowości występujących w kampanii Goethe-Institut – czyli trekkerów (fanów Star Treka), steampunkowców (miłośników wiktoriańskiego science fiction) i motocyklistów.

Kampania widoczna jest w klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Dodatkowo kraciaste koszule kampanii zobaczyć można na warszawskich uczelniach i w akademikach. Kampania ma też swoją odsłonę w mediach społecznościowych.

Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.

FanPage Goethe-Institut Warszawa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing