Po kwiaty… do Carrefoura! Sieć uruchamia nowy koncept w swoim flagowym hipermarkecie w Warszawie

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć w Polsce, otworzyła koncept handlowy własnej kwiaciarni. Od 12.10 wszyscy klienci sklepu, a także odwiedzający centrum handlowe Westfield Arkadia w Warszawie, mogą kupić w tej sieci nie tylko kwiaty cięte i doniczkowe, ale także skorzystać z usług florysty.
O autorze
1 min czytania 2023-10-13

Fot. Materiały prasowe Carrefour Polska

Francuska sieć, chcąc zapewnić swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych i non-food, regularnie wprowadza i testuje w swoich sklepach nowe koncepty i innowacje handlowe i usługowe. Po rozpoczęciu w sierpniu 2023 roku testów Bistro Pizza — specjalnego stoiska z pizzą w całości lub na kawałki oraz włoskich przekąsek przygotowywanych na miejscu, Carrefour otwiera własną kwiaciarnię.

Od 12 października, wszyscy klienci hipermarketu Carrefour i goście Centrum Handlowego Arkadia mogą zrobić zakupy na nowoczesnym stoisku z rozbudowaną ofertą florystyczną. Na miejscu dostępnych jest wiele gotowych bukietów, jak i kwiaty cięte, z których na życzenie klientów, wyspecjalizowany florysta układa personalizowane wiązanki czy nawet kwiaty w modnych pudełkach lub wazonach. Oferta kwiaciarni to szeroki wybór kwiatów całorocznych oraz sezonowych sprzedawanych w bukietach i pojedynczo, a także kwiaty doniczkowe.

Wprowadzenie konceptu „Kwiaciarnia Arkadia” to rozszerzenie współpracy z naszym dotychczasowym dostawcą kwiatów do naszych sklepów w całej Polsce. Ruchliwe centrum handlowe jest idealnym miejscem do wdrożenia i testów takiego projektu. – mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Klienci super- i hipermarketów oczekują szerokiego asortymentu, który pozwoli im dokonywać kompleksowych zakupów w jednym miejscu, nie tylko tych spożywczych, ale coraz częściej także z innych kategorii. Zapraszamy wszystkich gości Westfiled Arkadia do sprawdzenia naszej oferty florystycznej i oczywiście ze skorzystania z fachowej pomocy florysty. – podsumowuje Dobczyński.

Kwiaciarnia Arkadia dostępna jest dla wszystkich odwiedzających C.H.Westfield Arkadia w godzinach otwarcia centrum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się