„W Ż pierwszy przełam lody”, „Ż pełną gamą” czy „Ż jest warte zachodu” – to hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. W każdej z historii ukazanych w spotach zobaczymy ludzi, którzy cieszą się życiem, czerpiąc z niego to co najlepsze – np. nurka „przybijającego piątkę” z wielorybem, czy fana niezapomnianych zachodów słońca na pustkowiu.
– Żywiec od lat udowadnia, że w życiu warto sięgać po to, co cieszy. To dlatego w kolejnej odsłonie kampanii w charakterystyczny dla Żywca, lekki i inteligentny sposób, zachęcamy by „po prostu Ż” – ukazując w spotach historie bohaterów odnajdujących radość życia w różnych sytuacjach – mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager Marki Żywiec.
Zobacz również
Nowe spoty można oglądać od 16 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, produkcją zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu – Platige Image, a postprodukcją dźwięku – Ztudio&Burza. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]