Celem przygotowanej przez GetHero kampanii jest promowanie wiosennej aktywności na świeżym powietrzu. Akcja ma zachęcić do zakupu w sklepach sieci Żabka produktów wspierających wysiłek fizyczny – m.in. napojów izotonicznych i batonów proteinowych. Ma także budować wśród klientów świadomość, że Żabka to miejsce, które codziennie mijamy w drodze na każdy trening.
Udział w kampanii biorą znani sportowcy i osoby kojarzone z aktywnym stylem życia: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak, Robert Karaś, Joanna Jóźwik, Piotr Lisek, Łukasz Grzybowski, Ewa Szabatin, Krzysztof Golonka, Michał Dobrzycki czy Maja Kuczyńska. Każdy z zaproszonych twórców związany jest z inną dyscypliną.
Zobacz również
Wspólnym elementem dla każdej kategorii jest zachęta, aby w drodze na trening odwiedzić najbliższy sklep Żabka i zaopatrzyć się w dostępne w nim produkty dla ludzi aktywnych. Wszystkie zdjęcia w kampanii zostały wykonane w technice clone photo, które mają symbolizować motywowanie samego siebie do podjęcia treningu i bicia kolejnych rekordów.
– W kampanię, którą mamy przyjemność realizować dla sieci sklepów Żabka, zaangażowali się influencerzy związani ze sportem, zdrowym trybem życia i różnymi formami aktywności fizycznej. Liczymy na to, że ich przykład pozwoli obudzić w klientach Żabki więcej energii i motywacji do ćwiczeń na świeżym powietrzu oraz przekona ich do wysiłku pozwalającego osiągać coraz lepsze wyniki, niezależnie od tego, jakiej dyscyplinie się poświęcają – mówi Agata Węckowska z agencji GetHero.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach