Koncepcja kampanii „Poczet BLIKÓW Polskich” skupia się na postaci Blikosława Innowatora – króla-lidera, który odważnie sięga po nowe technologie i wbrew oczekiwaniom tłumu przełamuje utarte schematy, budując tym samym swoją siłę. Postawa Blikosława przypomina, że innowacji nie trzeba szukać za granicą – wystarczy sięgnąć po wyróżniające się, rodzime rozwiązania – takie, jak BLIK.
W serii spotów towarzyszących kampanii król Blikosław prezentuje swoje różnorodne oblicza, będące uosobieniem funkcji BLIKA. Każde z nich symbolizuje inną formę płatności, a w krótkich formatach wideo pojawiają się: Blikosław Zbliżeniowy, Internetowy, Przelewowy, Odroczony (dla znajomych Późnopłatny), Powtarzalny oraz Bankomatowy. Każde wcielenie Blikosława symbolizuje odpowiedź na całe spektrum płatniczych potrzeb, bo BLIK, z którego korzysta już 20 milionów użytkowników, jest dziś najbardziej kompleksowym narzędziem płatniczym w Polsce.
Zobacz również
– Kampania „Poczet BLIKÓW Polskich” w nowoczesny sposób obrazuje kompleksowość usług BLIKA i pokazuje, jak szerokie możliwości daje on na co dzień. Chcieliśmy w lekki, przystępny sposób wzbudzić dumę z polskich innowacji i przypomnieć, że BLIK to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzimych marek technologicznych – dowód na to, że potrafimy tworzyć rozwiązania światowej klasy z Polski, a nie tylko dla Polski – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.
Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan, strategię mediową opracowała agencja Spark Foundry, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Easy Hell. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcją zajęły się Rio de Post oraz Głośno.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]